top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

GIVEAWAY/Blogmas 2020

Привет, скъпи хора! Понеже още от Октомври ми е коледно, реших и тази година да направя Блогмас, като разбира се, преди това се допитах до вас, понеже аз хубаво ще го направя, но нали трябва да има кой да го чете.Повечето гласували подкрепиха идеята, та,

обявявам Блогмас 2020 за официално открит!

Тази година отново ще има 12 статии, които ще публикувам от днес, 1-ви, до 23-ти Декември. Първата, както вероятно вече знаете от заглавието ѝ, а и от публикацията в Инстаграм, която ви доведе тук, е относно празничната игра, която организирам. Част от наградите, които ще спечели един от вас в последния ден на 2020, виждате на снимката. Подготвила съм и още няколко изненади, но те засега ще останат тайна. ;)


Обявих наградата, но не обявих как може да я спечелите. Искаш ли да разбереш как може да бъде твоя? Продължавай да четеш! <3


Този път условията няма да са стандартните - последвай ме, харесай, коментирай и прочие. (Въпреки че много ще се радвам ако ме последваш не заради играта, а защото съдържанието, което публикувам ти допада) Този път условията са обвързани с Блогмас статиите, които ще публикувам тук през ден.


Първото условие е да споделите публикацията, която ви доведе тук, в профила си, като ме отбележите. След това започва най-интересното.Във всяка една от 12-те Блогмас статии ще бъде скрита дума, която трябва да откриете. Спокойно, от вас не се иска да сте Шерлок, тя ще се отличава в текстовете, достатъчно е само да прочетете всяка статия. След като всички публикации бъдат качени (на 23-ти Декември), трябва да ми изпратите на лично съобщение 12-те думи в правилна последователност и да споделите в стори любимата си статия от Блогмас, като ме отбележите, за да видя, че сте изпълнили условието. Имате време до 30-ти Декември, а на 31-ви ще изтегля победителя, който ще получи продуктите от снимката плюс още изненади.

Обобщавам - откривате 12-те думи из 12-те статии и споделяте в стори любимата си статия.

Желая успех на всички участници! Надявам се Блогмас 2020 да е толкова вълнуващ за вас, колкото е за мен, докато го създавам и споделям с вас! Насреща съм ако имате каквито и да било въпроси относно играта или някоя от предстоящите статии.

143 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page