top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Грижа за кожата през зимата / БЛОГМАС 2021

През зимата кожата ни е изложена на влошаващи състоянието ѝ фактори като ниски температури, студен вятър, сухота и други. Това е и причината за необходимостта да променяме продуктите, които използваме върху нея, при смяната на сезоните. В днешната статия планирах просто да те запозная с любимите си продукти за това време от годината, но прецених, че ще е по-полезно за теб да наблегна на това кои според мен са задължителните такива по категории в грижата за кожата на лицето и тялото. Хидратация, хидратация, хидратация!


Зимата е времето, в което се "поливам" с масла и лосиони за тяло, за да поддържам хидратацията на кожата си в студените дни. Като текстура съм фен точно на маслата, които буквално се разтапят в кожата и я подхранват, но последното ми откритие са продуктите с урея. Този продукт на Балеа струва под 5 лева и е единственото нещо, което се справя с лющещата се от сухота кожа по краката ми през зимата. Обогатяване на грижата за лицето

Една от малкото причини да съм фен на зимните месеци, е, че въвеждам в грижата си за кожата на лицето маслата. Плътната текстура не е най-любимото ми нещо през лятото, но паднат ли температурите, веднага се зареждам с такъв тип продукти. Използвам ги често като последна стъпка от вечерната грижа в компанията на гуа ща камък за масаж на лицето - блаженство. Не забравяй за устните!

Балсамът за устни е целогодишен must-have, но през зимата залагам на по-подхранващи такива, за да избегна досадното напукване на устните. Ако намеря такъв с коледен аромат, това е само бонус, който ме кара да го използвам още по-често! Защити ръцете си

Не знам за теб, но аз неколкократно съм споделяла колко е чувствителна кожата на ръцете ми - трябва ѝ само едно измиване с по-агресивен сапун или излагане на ниски температури, за да се раздразни. Ето защо кремът за ръце е едно от нещата, без които не излизам. Вероятно знаеш приказката за жената с най-хубавите ръце, нека това си ти - използвай крем за ръце. ;) Слънцезащитата не е само за плажа.

Нещо, което доста често повтарям, но се надявам вече да е попило в съзнанието на всеки, който чете това - слънце има и през зимата, и е също толкова вредно като това през лятото, че дори и повече, точно защото подценяваме влиянието му върху кожата си. Слънчевите лъчи са един от най-големите виновници за стареенето на кожата, затова се увери, че не напускаш дома си през зимата без да имаш поне SPF20 върху откритите части от тялото си. Кои са задължителните продукти за теб в грижата за кожата през зимата?

10 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page