top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Блогмас 2021 - приветствай коледното настроение с мен!

Много обичам Коледа, но в последните години я обичам още повече заради подготовката на Блогмас. Това ще бъдете третото издание на поредицата в блога ми и нямам търпение да ти представя всички изненади, които съм планирала в периода от 1 до 24 декември! Да започваме!


Щом четеш това, вероятно идваш от адвент календара в профила ми - как ти се струва идеята? Винаги съм си мечтала да имам мой собствен онлайн адвент календар, но си мислех, че създаването му изисква програмиране и много средства и енергия. Покрай работата си обаче случайно попаднах на сайт, в който можеш безплатно да си създадеш такъв и веднага имплементирах идеята в Блогмас! Влюбена съм в крайния резултат и се надявам и на теб да ти допада!


Какво ще съдържа адвент календарът ми


Всеки ден ще можеш да отваряш по едно прозорче от календара през линка в био на Instagram профила ми, а ето какво ще намираш вътре:

  • Блогмас статии

  • Giveaway игри

  • Рецепти за коледни напитки и сладкиши

  • Шаблони за попълване и споделяне в insta stories

  • Кодове за отстъпка, предоставени от любими мои български брандове и творци

Отварянето на прозорчето за деня ще бъде възможно след 9:00 часа през линка в био на профила ми, като игрите ще бъдат активни по-късно на същия ден.


Вложих много време и усилия в изготвянето на този проект и той означава много за мен, затова се надявам да се включиш и по този начин да допринеса за коледното ти настроение!


Какво да очакваш в Блогмас статиите


Тази година съм подготвила 10 тематични текста, които освен, че ще ти дадат идеи за увлекателни занимания по време на коледните празници, ще те вдъхновят за подаръци за близките и приятелите ти. Някои от статиите ще те забавляват, но ще има и такива, които ще те обогатят с интересна информация относно традициите покрай Коледа. Разбира се, на фокус в някои от материалите ще бъдат модата и красотата, но ако идваш от Instagram профила ми тази новина едва ли те изненадва. Накратко, постарала съм се да създам разнообразно съдържание, което да донесе полезна стойност на всеки, решил да посети блога ми. Тепърва ще разберем дали съм се справила със задачата успешно.


Смятам, че това е всичко, което имам да ти споделям откъм организацията на Коледа в моето дигитално пространство. Увери се, че си споделил за активностите, които предстоят в Daily dose of Manny, на приятелите си и не се колебай да ми пишеш ако възникнат някакви въпроси към мен! А сега не ни остава друго освен


ДА ПРИВЕТСТВАМЕ КОЛЕДНОТО НАСТРОЕНИЕ!



37 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page