top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Есен - ти, сезон чудесен!

Актуализирано: 20.04.2020 г.

Заглавието в рима май звучи доста cheesy, нали? Ще се оправдая с факта, че поезията ми се отдаваше най-много в началното училище.



Вече сме в разгара на есента, което за мен е разгара на вдъхновението, но за много други хора - разгара на есенната умора. Слънчевите лъчи намаляват, температурите се понижават и ни залива едно чувство на летаргия, сънливост и желание за нищоправене. Аз пък искам да ви убедя, че есента може да бъде изключително продуктивен и приятен сезон и ще ви представя идеите си за есенни занимания! Сигурно ще си помислите "тази как се сети по никое време да ми дава акъл, то вече Коледа идва", но понеже съветите ми са толкова прекрасни и прилагайки ги съм станала толкова продуктивна и всестранно развита, че просто нямам време да седна да ги запиша! :D



Чаровна моя снимка, за да не ми се ядосвате много-много за късния пост.


Есента ми е Нова година!


Настъпването на есента за мен си е истинското "ново начало". Не само защото бягам от клишето на 1ви Януари (знаете, че обичам да се правя на единствена и неповторима, затова си измислих моя си Нова година), ами може би и заради новата рутина, която се изгражда с края на лятото, благодарение на началото на университета. Не съм сигурна кое точно ме кара да го възприемам по този начин, но е факт, че на 1ви Октомври например, настъпват повече промени от на 1ви Януари. Есента е времето, в което си намислям бъдещите цели и планове и извършвам промените, които да ме направят по-добър човек. Едва ли мога да стана по-добър човек, все пак съм с(ъ)вършена, но нали така се казва.


Така че първото ми предложение, което да ви помогне да се отървете от скапаното настроение, е да си поставите цели. Можете да ги напишете на хвърчащ лист, да ги нанесете в планера си, или просто да ги запазите в главата си. Може да са едно, три, пет неща, няма значение. Идеята на цялото занятие е да предизвикате себе си, да развиете потенциала си.


И една тайна от мен - най-добрите идеи идват в компанията на парче вкусна торта (може и цяла торта, за цялостен план) и любима напитка! ;)





Планирай, изпълнявай!


Следващата ми идея донякъде се припокрива с първата. Сега ще си говорим за планери. Използвам такива от малко повече от година и освен, че се превърна в мое ново хоби, това начинание ми помага да бъда по-постоянна.


Дали ще си купите готов такъв или сами ще разграфите тетрадка с готина корица, попълването на планер действително може да ви направи по-постоянни в действията ви и да ви помага при изграждането на навици. Дори да не сте прекалено зает човек, който скача от една задача на друга, водейки "регистър" на заниманията си, ще ви направи по-отговорни и способни да разпределяте правилно времето си. Няма да изпадам в обяснения, ще разгледам по-подробно нещата в отделна статия, но сега ви предлагам просто да седнете с чаша с любимата си топла напитка в ръка, и да започнете да творите!





Най-красивият сезон


Есента за мен е обезателно най-цветният и красив сезон. Докато времето навън не се е скапало съвсем, една разходка сред природата би ви се отразила чудесно! Изберете някой спокоен маршрут, където няма много хора, за да се почувствате в едно с природата. Просто вървете и се наслаждавайте на танца на падащите листа, песента на вятъра и пъстроцветния килим под краката си. Гарантирам ви, че ще се заредите със спокойствие, вдъхновение и много усмивки!





Летни спомени


Ако все пак сте любители на слънчевите лъчи и не мога да ви накарам да виждате мрачното студено време като приказна картина, можете да задържите лятото още малко при вас, като съберете всички красиви спомени от него. Направете си плейлист с любимите си летни парчета, аранжирайте голяма стъклена купа с миди и морски пясък, или направете албум с най-хубавите си снимки от ваканцията. А ако като мен обичате да унищожавате стени, едно пано от спомени в спалнята или хола ще съхрани летните моменти не само през есента, ами и при падането на снега (ако изобщо има сняг тази зима. Всъщност ако изобщо има зима).





Това бяха моите идеи за приятни, повишаващи настроението занимания в есенните дни. Ще се радвам да ми споделите в коментар коя ви е допаднала най-много и да добавите още предложения!




34 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page