top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Коледа през моите очи (Christmas tag)/Блогмас 2019

Актуализирано: 20.04.2020 г.

Още отпреди да имам свой собствен блог, винаги ми е било интересно да чета публикации tag edition. Навярно повечето от вас са запознати, но все пак са обясня - става дума за няколко въпроса на дадена тема, на които ти трябва да отговориш под формата на статия.

Когато пишех в weheartit, след изливането на чувства, този тип статии ми бяха любими за писане. Реших, че ще ви е интересно да направя един Коледен таг и тук. Ако на вас не, на мен със сигурност ще ми е интересно, а по принцип съм егоист, така че започвам!


Любим коледен спомен


снимка: weheartit

Повечето ми спомени от Коледа са свързани с детството, когато още вярвах в добрия старец. Помня как веднъж му бях оставила под елхата ореховки и чаша мляко. През нощта на 24 срещу 25ти Декември се събудих, отидох до елхата и в тъмното напипах, че една от ореховките липсва. В същия момент съзрях силуета на Дядо Коледа на прозореца. В следващата секунда осъзнах, че това е котка. А няколко години по-късно мама ми каза, че тя е изяла ореховката.


Любим коледен филм


Ако трябва да бъда честна, не харесвам коледни филми. Повечето са бозави романтични комедии, които ти внушават, че любов има едва ли не само по празниците. За да не оставам без отговор все пак, се надявам за момент да забравите на колко съм години, за да не се чувствам глупаво като споделя, че по Коледа имам традиция да гледам всички анимации за Принцеса Анастасия.


снимка: weheartit

Любима коледна песен


И сега една сензационна новина.

Любимата коледна песен на Мария-Никол, онази Мария-Никол, която винаги стои встрани от тълпата, бяга от клишетата и се мисли за единствена и неповторима, е....


снимка: weheartit

Държа да уточня, че признавам само оригиналната версия на великия, феноменален, съвършен Джордж Майкъл. Всички други интерпретации, най-вече на Каскада, са тотални извращения.






Перфектният зимен ден


Това е лесно. Ставам на обяд, пия кафе, излизам да се въргалям в снега като петгодишна, прибирам се с надеждата бойлерът да е бил включен, скачам в гореща вана, обличам си топла пижама от онези пухените, правя си горещ шоколад или чай, и сядам да чета книга.

Опа, пропуснах да добавя каквито и да било социални контакти. Чакай малко, това беше умишлено. ;)


Как разбрах, че Дядо Коледа не съществува


I no longer think this article was a good idea.

Бях на 12. В училище стана въпрос, че Дядо Коледа не съществува и аз естествено, направих всичко възможно да опровергая целия клас, като им споделих за липсващата ореховка преди години. Изказах и редица други доводи, които вече не помня, но се опълчих на всички в защита на тезата си, за което те, разбира се, ми се подиграха. Когато се пибрах вкъщи супер разочарована колко са невежи всичките ми съученици и споделих как съм се изправила срещу класа си в този разгорещен дебат, майка ми най-накрая благоволи да ми каже горчивата истина и разби всичко детско в мен. Обяснението и защо чак сега го научавам беше, че си е мислела, че съм разбрала отдавна, но съм се правела. Good job, mom.


Бяла Коледа?


Като бях дете почти всяка година валеше сняг на Коледа. Сега се замислям, че може да е спряло да вали, когато съм спряла да вярвам в Дядо Коледа. Защото, сещате се, той си носи снега от Лапландия и след като съм се отрекла от него ми е обиден и вече не ми носи нито подаръци, нито сняг за Коледа. Звучи забавно, нали? Само че истинската причина сте вие, зли създания, които се топлите на дърва през зимата! Заради вас се изсичат дървета, климатът се прецаква и няма сняг! Добре, добре, спирам.


Правила ли съм някога снежен човек?


Винаги съм обичала да правя снежни човеци, но всеки път ми се получаваха грозни, защото не си намирах копчета или морков, а вкъщи си пазеха тенджерите като наследство, та затова нямаше дори и шапка. Един ден като имам дете, ще му направя DIY комплект за изработка на снежен човек, включващ тенджера, копчета и морков. Ако детето слуша може снежният му човек да има и шал.


този е от weheartit. Моите снежни човеци бяха плешиви.

Едно единствено коледно желание


Повече хора да осъзнаят колко е важно да редуцираме употребата на пластмасите за еднократна уптотреба.


Как празнувах Коледа миналата година


снимка: weheartit

С приятеля ми прекарахме празника в обикаляне на моята и неговата рода. Доста беше трудно да убедим бабите, че присъстваме на трети или четвърти обяд за деня и не сме гладни.

снимка: weheartit









Колкото до подаръците, аз както винаги не издържах и раздадох всичко още на предния ден. :D




Най-прекрасният подарък, който получих миналата година


Мисля, че тук текстът е излишен, но все пак ако някой не забележи, получих годежен пръстен!


Какво ще правя тази година на Коледа


Ами, предполагам същото каквото правих и на миналата. След като обиколим всички майки и баби, ще се приберем вкъщи и ще пием червено вино.


Любимо коледно лакомство


По традиция всяка година един от подаръците, които получавам, е торбичка с диабет, разбирайте със сладки неща. Може би това ми е най-любимата част от празника. Живея за шоколадовите близалки. Също, въпреки че вече съм голяма, мисля, че никога няма да спра да се радвам на шоколадови календари, особено подарени на 25ти, за да мога да си ги изяждам наведнъж без угризения!

снимка: weheartit
снимка: weheartit














Горещ шоколад или чай?


Определено чай! А специално през Декември, пиенето на чай освен удоволствие, се превръща и в забавна игра, благодарение на този адвент календар от ДМ!



Любимата ми част от Коледа


Освен консуматорското ми Аз, което се кефи страшно много на подаръци, особено ако се ядат, романтичното ми Аз обожава празника, защото е единственият останал такъв, на който цялото семейство се събира заедно. Специално моето семейство се старае да се събира на всички лични и официални празници де, но докато на рождения си ден имаш извинение да не се появиш за празничния обяд, на Коледа няма измъкване. Също така цялата атмосфера с украсата и запалената камина е страшно уютна. Тук можете да започнете да ме съдите, че говоря за камини, а преди малко нападах хората, които се отопляват на дърва.


Какво ще правя през коледната ваканция


Каквото правя и когато не съм във ваканция, с изключение на това, че няма да ходя на лекции. Планирам да посветя времето си на писане, четене, разходки, пиене на промишлени количества кафе и бира и слушане на музика. Живея изключително продуктивен начин на живот, знам.


Иии край! Сега трябва да предизвикам някой от вас да напише такава статия, но понеже нямам идея кой ми чете блога, ако изобщо някой го чете, чувствайте се свободни да си откраднете идеята, както направих и аз!



81 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page