top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Коя е най-усмихнатата личност в Инстаграм?

Актуализирано: 21.04.2020 г.

Всички сме чували изразите "блясък в очите", "заразяваща слънчева усмивка"

и други такива светещи сравнения. Днес ще ви срещна с олицетворението на тази

светлина, въплъщението на всички тези фрази, най-милото и усмихнато същество,

с което социалната мрежа ме срещна - Елица!

Представи се, в случай, че някой не те познава. Коя си ти, на каква тема е профилът ти и какви са интересите ти?

Здравейте, казвам се Елица. Родена съм и живея в Шумен. Работя като медицинска сестра и повече от всичко обожавам работата си.

Аз съм си съвсем обикновено момиче, което цени добротата и положителното излъчване в хората.

Профилът ми не мисля, че има точна тема. В него може да се открие абсолютно всичко. В него освен, че споделям новооткритата си страст към грим продуктите и създаването на различни визии, както и мнението ми за различни продукти, които използвам в ежедневието си, споделям и лични истории и неща, с които се сблъсквам.

Защото не всичко е материално все пак. Понякога е хубаво да споделиш личните си терзания, надявайки се някой друг да открие себе си между редовете и да види, че не е сам.

Ще споделиш ли тайната за постоянната си широка и заразителна усмивка?

Вярвам, че винаги имам два избора - да бъда черногледа, вечно недоволна и сива, или да бъда онази вечно усмихната пъстра личност, която да заразява всички останали с положителността си. Ето и причината да съм с постоянна усмивка на лицето си.

Намираш ли акаунта си за полезен и с какво?

Мисля, че профилът ми е полезен, защото има за всекиго по нещо. Има различни идеи за грим визии, бюджетни продукти и лични истории, които честно – най-много обичам. Създаването на “философски” постове ми е далеч по-лесно хаха. Защото емоцията е първична и неподправена. Докато всички материални неща, винаги можеш да замениш. Нещо не ти харесва, заменяш го. Докато с чувствата е малко по-различно.

Освен Инстаграм профил, поддържаш и блог, нали така?

Да, така е. Имам блог, който в момента още обмислям в каква посока да продължи. Засега там има няколко лични поста, с които много се гордея. Мисля да добавя и повече

за козметиката от ежедневието си. В процес на усъвършенстване е.

Последната книга, която прочете?

Стивън Кинг – "Играта на Джералд". Обожавам този автор! Когато чета нещо негово, се намирам в друго измерение.

Чувстваш ли се на мястото си в момента?

Вярвам, че всички се намираме на правилното място в правилния момент. Чувствам се на мястото си до човека, когото обичам и отделението, в което работя. Не се виждам никъде другаде.

Най-великото ти лично постижение?

Останах добър и силен човек. Това е най-голямото ми постижение. След всички хора и нещо, които влязоха и излязоха в живота ми, аз съм си същата силна и усмихната луда глава. Хаха

С какво смяташ, че ти, като единица, си значима за света?

Искам да вярвам, че съм значима по някакъв начин за света. Знам, че съм значима в света на близките ми. Работя, помагайки на много хора, така че мисля, че и това се брои като нещо голямо.

Известни личности, които те вдъхновяват?

Няма такива. Честно хаха. Вдъхновява ме майка ми. Тя е пример за мен да бъда силна, да бъда жена, домакиня и да бъда човек.

Инстаграм профили, които те вдъхновяват?

Първата ми мисъл – ти. Вдъхновяват ме разговорите ни и профилът ти, хумора и иронията ти хахаха. Също така travelandmakeuplovers – кара ме да хвана първия влак, без значение за къде, и да пътувам. И третият профил – този на Антоанета Попова.

Сподели интересен факт за себе си, който никой не знае.

Изникват ми няколко ахаха:

- Доскоро, когато някой ме наричаше „Елица“, имах чувството, че ми се кара или мрази. Чак ми е смешно от това, но е факт хахаха . Обичам си името и нямам идея защо си мислех така.

- Когато ми се яде сладко, а вкъщи липсва, малка лъжичка захар също върши работа ахахах

- Имах панически страх от кръв, игли и болници. Каква ирония само, нали?!

Кое е любимото ти нещо от старите времена, което ти липсва днес?

В момента, в който прочетох стари времена, веднага ми изникна едно име

— Арманда.

Моята първа сродна душа, която и до ден днешен е до мен и ни делят едни 500км. А детството, което имахме.. е мисля, че няма друго такова. Няма нещо, което да не сме правили и преживяли заедно. Измисляхме толкова нови и нови игри, че може би трябва да създадем сборник. Хилядите часове разговори и смях, сандвичите, които правеше, сайта на Лав Дженифър Хюит. Абе много мога да разказвам за старите ни времена.

Каква музика слушаш, когато си весела? А тъжна?

Честно не се влияя много от настроението си, когато става дума за музика. Мога да съм много щастлива и да си пусна най-сълзливите балади, и да съм тъжна и да слушам Happy на Pharrell Williams хаха. Просто обичам и ценя музиката във всеки един момент.

Мечта, която имаше като дете и не си осъществила? Имаш ли я още?

Да имам куче, въпреки че е от части осъществена. Родителите ми имат лабрадор, но пък искам да отгледам сама една такава душичка. И да имам собствен дом. Тази мечта и в процес на реализиране. Стискай палци.

Какви са бъдещите ти проекти и планове?

Намирането на собствен дом и увеличаване на семейството, на първо място. И между другото лично усъвършенстване. В професионален план за момента всичко ми е достатъчно. Ще продължа да си работя по профила в инстаграм докато продължава да ми носи наслада и удоволствие.

Благодаря на Еличка, че отдели време да сподели отговорите и усмивката си с мен и читателите на блога! Можете да я последвате

и

профила `и.

Моят инстаграм пък можете да откриете

. До нови срещи!

73 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page