top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Любими аксесоари за зимата (и не само)/Blogmas 2021

Огромен почитател съм на аксесоарите и смятам, че точно те са това, което превръща едно обикновено облекло в завършен и стилен тоалет. В днешната статия от Блогмас ще ти споделя базовите според мен аксесоари, които намирам за задължителни за атрактивна и цялостна визия.


Шалове


Започвам именно с шаловете, защото те са нещото, за което не исках да чуя. Като дете прекарвах зимите като нинджа с нахлупена шапка и шал, покриващ лицето ми до носа, и може би подсъзнателно точно това ме накара да намразя този аксесоар и с години да бягам от него. Ето обаче, че предпочитанията ни с времето се променят и към този сезон имам три дебели шала, които освен, че ми пазят топло, са и допълнение към облеклото ми, и по този начин ми носят самочувствие и настроение.


Друго нещо, което прави шалът практичен аксесоар е, че в 90% от времето, през което го носиш, си с връхна дреха, което в най-добрия случай означава само един артикул, с който трябва да го съчетаеш. Така нямаш нужда от десетки бройки, които да заемат място в гардероба ти и да утежняват бюджета ти. Е, все пак е добре да имаш поне два, тъй като този аксесоар често докосва лицето ти и е важно да го переш често.


Обеци


В юношеските си години имах период, в който притежавах над 70 чифта обеци, които сменях всеки ден според облеклото и повода. Към днешна дата качеството ми е по-важно от количеството и колекцията е доста по-малка. Това не означава, че залагам единствено на благородни метали, продължавам да имам и обикновени обеци, но за да купя нещо, трябва да е извънредно красиво и да нямам подобно в кутията си за бижута.


В ежедневието си залагам на 2-3 чифта, които редувам, но например през зимния сезон често нося и тематични обеци, като тези сладурски плетени шапчици от снимката, които имаха нещастието да се срещнат с котарака ми и сега са леко пострадали. Извод - ако имаш домашни любимци, бижутата отиват от ушите директно в кутията!

Диадеми


Последното ми предложение отново преоткрих наскоро, но не поради неприязън като при шаловете, ами... всъщност и аз не знам защо. В гимназията спусната коса за мен без изключения означаваше наличие на диадема. За известно време спрях да нося, а от няколко месеца насам това отново е любимият ми аксесоар.


Това, което ми харесва в диадемите е, че отново съчетават стил с практичност. Освен, че е добавка към тоалета ми, този аксесоар не позволява на косата ми да пада върху лицето ми. Така не замърсявам кожата си, а в същото време не замърсявам и косата си с непрекъснато премятане, следователно мога да я мия по-често. Win-win ситуация. ;)


Е, не ти споделих за аксесоари, за които никой не е чувал досега, дори напротив, но пък ако случайно и ти имаш някой подобен любимец, който по незнайни причини си забравил, се надявам с този текст да съм те подсетила за него.


Кой е твоят любим аксесоар през есенно-зимния сезон?

11 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page