top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Магия за призоваване на коледното настроение/Blogmas 2020

Не стига, че лятото беше скапано, есента не беше никаква есен, а на всичко отгоре вече всеки говори за Коледа, а при теб коледното настроение никакво го няма. Ето тук идвам аз, с поредната статия от Блогмас, за да ти предложа няколко сигурни начина да призовеш коледните елфи да разпръснат вълшебния прах, носещ коледно настроение, и в твоя дом! Ок, това прозвуча като кодирана реклама на доставка на наркотици по домовете, нямам нищо подобно предвид, исках само да звучи готино!


Адвент календар


Независимо дали ще е с козметика, чай, шоколад, бомбички за вана, или дори листчета с предизвикателства, отброяването на оставащите дни до Коледа под формата на календар с изненади със сигурност е един от най-сигурните начини да усетиш вълнението от наближаващия празник. Особено ако календарът ти е с шоколадови бонбони, купиш си го в средата на месеца и ти се налага да наваксаш половин кутия за ден. Няма по-вълнуващо нещо от това. :D В случай, че никой от предлаганите календари не ви е по вкуса, или просто не ви се дават излишни пари, с доза креативност можете да си създадете чудесен календар и сами. Най-бързия вариант за такъв можете да откриете тук.


Коледна музика


Да, даже и аз не вярвам, че мога да го кажа, но фактите са си факти. Колкото и да е глупава и комерсиална коледната музика, докато я слушате, дори и подигравателно и от лиготия, със сигурност ще се заредите с огромна доза коледно настроение.


Уютът на дома


Подходящата декорация и аромати няма как да не ви заредят с коледно настроение. И тук не става въпрос единствено за коледната украса. Говоря за създаването на празничен уют. С какво асоциирате Коледа? Аз например си представям декоративни възглавници с коледни калъфки, топло одеяло, весели чорапи, горещ шоколад в тематична чаша, мандарини и свещи с аромат на канела. Набавете си тези неща и съм сигурна, че коледният дух ще ви завладее моментално!


Коледни анимации


Изобщо не си падам по лигави коледни романтични комедии (въпреки че Holidate ми е в списъка за гледане, но нека се направим, че не съм го казала) и по Коледа предпочитам да гледам анимации. Задължително гледам всички версии на "Принцеса Анастасия", но за тази година ми хрумна още нещо, което споделям с вас - стари анимации. Прилагам линк към YouTube плейлист с филмчета от периода 1927-1999, може да ми благодарите по-късно.


Картички!

Кога за последно изпрати истинско писмо или картичка по пощата? Можеш дори да изработиш сам/а коледни картички, или пък ако не те бива в тези неща, да закупиш ръчно изработени такива, като така освен да дариш себе си и получателя с коледно настроение, подкрепяш и малък бизнес.


Благотворителност


Въпреки че не ми харесва идеята, че "charity is a coat you wear twice a year", именно по празниците се говори най-много за благотворителни каузи и къде и как можем да помогнем. За мен винаги в основата на празниците е да разпространяваш доброто и да помагаш, затова и свързвам доброволческата дейност и благотворителността с празничния дух, но все пак не забравяйте, че нуждаещите се не са нуждаещи се само на Коледа и Великден и се стремете да бъдете добри целогодишно.


Това бяха предложения ми как да се отървете от образа на чичо Скрудж, който мрази Коледа. Скоро ви очаква и статия със съвети как да не избием семейството си по празниците, в случай, че тези не помогнат и продължите да не се радвате на празника.

39 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page