top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Неколеден коледен плейлист/Блогмас 2019

Актуализирано: 20.04.2020 г.

Добре дошли в ден не знам кой от Блогмас! В днешната прекрасна ноемврийска вечер се зароди идеята за тази поредица и в момента просто пиша чернови на статии, които в последствие ще подредя, така че действително нямам идея коя подред ще бъде тази публикация! Ок, това беше супер излишно. Знам, че като му дойде времето за качване мога да редактирам текста и да напиша деня и номера, но защо да правя такива неща като вместо това мога да се правя на оригинална и да ви губя времето в обяснения? :D


Имам си любима коледна песен и въпреки това не харесвам коледни песни. Чувствам, че ме ограничават да ги слушам само в определено време от годината, а аз не обичам ограниченията. Затова реших да ви споделя любимите си Неколедни песни, които слушам покрай Коледа, и не само, разбира се. Надявам се да срещнете и някоя ваша любима в списъка, или пък да откриете своя нов фаворит.


Eskimo - Red Hot Chili Peppers



Само да добавя, използвам Spotify за слушане на музика, но по някакви необясними причини този музикален шедьовър не присъства в тази платформа.


Какъв фен съм, ако не започна с RHCP? Ако трябваше да се опиша себе си чрез една група/изпълнител, (казвам цяла група, понеже е невъзможно да опишеш с една песен човек с няколко личности) това обезателно щеше да е тази банда. Спокойно, не е защото съм наркоман, визирам настроението и енергията, които излъчва творчеството им. Аз имам навика да свързвам парчета с хора, така че ще ми бъде много приятно ако се сещате за мен, когато слушате Червените люти чушки.

Това прозвуча толкова скромно...



Floods - Pantera



Признавам си, че не познавам добре творчеството на тази група и слушам само най-известните им парчета. Тази песен определено ми е тяхната любима. Свързвам я с времето, когато с приятеля ми още не бяхме заедно и си говорехме за музика. Оттогава винаги като я слушам ми въздейства много приятно и успокояващо.



Fascination Street - The Cure



Тази пък открих от "13 причини защо". Дори сериалът да не ви е по вкуса, ви съветвам да прегледате саундтраковете на трите сезона, има жестоки попадения.


Pretty fly for a white guy - The Offspring


Сигурна съм, че почти няма човек, който да не е слушал това. Избухвах на тази песен и когато бях на четири, продължавам да избухвам и днес. Освен в неколедния коледен плейлист, задължително присъства и в плейлиста ми за чистене. :D


Stockholm Syndrome - Muse



Запознах се с Muse още докато бях луд фен на Здрач в зората на тийнейджърските си години. Преди около три години обаче се разрових по-надълбоко в дискографията им и днес мога да ги посоча като една от любимите си групи.


Black Flies - Ben Howard



Песните, които звучат депресарски за някои хора, за мен най-често са най-прекрасните успокояващи парчета, които ми носят най-приятните емоции. Това парче открих докато играех Life is strange - най-великата видео игра евър!


Fake fruits - JEREMY?



Въпреки че много се гордея със страната ни и дори минавам за патриот, не съм голям почитател на съвременната родна музика. Тези момчета обаче са просто великолепни!


Runaway train - Soul Asylum



За тази дори нямам идея какво да кажа. Тя е просто от онези песни, които слушаш отново и отново, без дори да посмееш да си припяваш, за да не развалиш прекрасния момент.


Low - Lenny Kravitz



Лени винаги ми е допадал, но да си призная, не бях изслушала целия му нов албум, когато отидох на концерта му тази година. Тази обаче я знаех, само че не ме беше впечатлила кой знае колко, докато не я чух на живо. Оттогава я обожавам!


Good old-fashioned lover boy - Queen



И естествено, завършваме с Религията ми, с Бог Фреди, с най-великата група за всички времена! Беше ми изключително трудно да включа само една тяхна песен. Избрах тази, понеже не е от най-известните, но определено заслужава внимание заради приятната си мелодия и красивия текст, които те пренасят в един уютен и романтичен свят.


Това бяха моите предложения за Неколеден плейлист за Коледа. Надявам се няма само да четете, а ще отворите поне един линк, за да се запознаете с парчетата, освен ако вече не ги познавате де! Ще се радвам в коментар да ми споделите коя от песните ви е допаднала най-много, както и да добавите някоя и от вас!


*Снимката от обложката на статията е от https://weheartit.com

60 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page