top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Почти коледен плейлист vol.2 / Blogmas 2020

Дойде време и за любимите ми постове, които освен забавни (надявам се) за вас, са и предизвикателство за мен. Ако сте попадали на блога ми миналата година по време на първия ми Блогмас, вероятно знаете колко не харесвам коледната музика. Първо защото е сладникава и клиширана, второ защото ме ограничава да я слушам само в определено време от годината, а аз не обичам да ми се поставят граници. Оттам се роди и идеята да създавам неколедни коледни плейлисти - песни, които не са на празнична тематика, но в заглавието си съдържат някакъв празничен елемент - камбанка, елха, подарък, бебе Джизъс и прочие. Можете да видите миналогодишните ми предложения тук, а за новите, продължавайте да четете.


Star People - George Michael

Подобно на миналогодишната статия, започвам с великия Джордж Майкъл, чието творчество, абстрахирайки се от най-комерсиалната му песен, винаги ми е навявало едно спокойно и приятно усещане. Коледните празници сами по себе си в никакъв случай не ми навяват спокойствие, но пък и те са приятни, а с подходящата музика настъпва и успокоението. :D Пуснете си Star people докато поставяте коледния стар на елхата, пийпъл.


I'm on fire - Bruce Springsteen

Тази я знам от поредицата "50 нюанса сиво", мисля, че в първата книга се споменаваше, слушаха я в колата. Има я и в саундтрака на филма. Тогава не ме грабна толкова, за разлика от филма. Днес филмът ми е смешен, а песента ме кефи. Подходяща е за вечер край камината, но все пак гледайте да не се запалите като лирическия говорител.


Green Light - Lorde

Зелено като коледна елха, светлина от коледни лампички, Lorde просто е създала the ultimate christmas hit :D


New Born - Muse

Понеже се "запознах" с Muse покрай Здрач, бях решила, че в песента ще става дума за новородените вампири. Всъщност няма нищо общо с никакви новородени, темата е как технологиите се развиват прекалено бързо и са на път да унищожат човечеството. Но сега няма да изпадаме в теории за това, да се фокусираме върху заглавието. Въпреки че бебе Джизъс съвсем не е родено на Коледа, то е поводът тази песен да присъства в тази статия.


Coming Home - Avenged Sevenfold

В създаването на тези плейлисти се стремя да съм безпристрастна по отношение музикални предпочитания, но трудно ми се получава, понеже винаги първо се сещам за песни на любимци. Та, ето още едни мои фаворити, сравнително отскоро. Мисля, че е излишно да обяснявам защо добавих точно тази песен точно в този плейлист, но все пак ще кажа - по Коледа повечето от нас се прибират вкъщи за празниците.


Personal Jesus - Depeche Mode

Отново по традиция, в плейлиста тази година присъстват и Депеш, и песен с Джизъс в заглавието. Don't take it too personal though.


Once upon a December - Christy Altomare

Имам си традиция по Коледа да гледам всички анимации за принцеса Анастасия (общо три съм открила засега, ако знаете за още, казвайте) Тази песен е от филмчето на 20th century studios и е толкова приказна, уютна, вълшебна, красива, нежна и всички други прекрасни неща, които можете да се сетите.


Born to Die - Lana Del Rey

Това вече и аз го намирам за прекалено брутално, и пак не се сдържах, съжалявам Няма да обяснявам символиката, който я схване, ще се видим в ада. :D


Wishing well - blink-182

Наборите и по-големите вероятно помнят blink-182. Аз им знам едва няколко песни, но заглавието на тази няма как да не асоциирам с празниците, когато всички си пожелаваме хубави неща и щастието и топлината царят във всеки дом. И все пак, пожелавайте хубави неща и през останалото време от годината. ;)


You give me something - Jamiroquai

Завършвам с още едни ретро любимци и You give me something, понеже Коледа означава освен семейство и мандарини, и подаръци. Ако още не сте се погрижили за тези на близките си, погледнете публикациите ми с идеи за нестандартни подаръци. ;)


Всички песни от този и миналогодишния неколеден коледен плейлист ви очакват на този линк. Тук е моментът да си рекламирам и целия Спотифай акаунт, понеже много грижливо съм си подредила песните и искам да бъда оценена. Мерси.


41 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page