top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Скъпи Дядо Коледа.../Блогмас 2019

Актуализирано: 21.04.2020 г.

В последната ми статия от Блогмас 2019 реших да се обърна не към вас, а към добрия старец. Да, знам, че не съществува, ако сте чели предишните ми статии, вече знаете кога и как научих, но тъй като този пост е за него, нека не му казваме истината и да се правим, че съществува. Опаа...


Скъпи Дядо Коледа,


Съжалявам, че не съм ти писала от доста години, но вече съм пораснала силна и независима жена и не се нуждая от мъж, който да ми подарява подаръци!

Дразня се, че малките гадни материалистични деца те търсят само за това, затова реших просто да ти пиша, за да видя как си.


Предполагам ти е много тъпо, че големите не вярват в теб. Не мога да си обясня как може да вярват в бог, а в теб не. Така де, не е като да са го виждали някога. Не е честно. Аз имам доста по-различно мнение за нещата. Според мен както ти, така и бог, нямате физически образ, което не ви прави несъществуващи. Вие сте просто една енергия, една магия, която всеки човек носи в себе си. Сега като те сравнявам с господ ще ми донесеш ли подарък, а?


Шегувам се, не искам подаръци. Така де, ако получа ще им се кефя, но се опитвам да живея щастливо с по-малко вещи и повече изживявания. Може би звучи клиширано, но нещото, което най-силно си пожелавам е здраве за мен и близките ми хора. Не обичам клишета, но това мога да си го позволя. Все пак за да можеш да сбъдваш мечтите си, трябва на първо място да си здрав, нали?


На теб няма да ти пожелавам здраве, понеже ти и без това си безсмъртен. Възрастните могат да отхвърлят съществуването ти колкото си искат, но ти винаги ще живееш в детското съзнание и ще бъдеш рекламно лице не само на Кока Кола, а и на Коледа.


Надявам се, че Снежанка и джуджетата също са добре, а елените са нахранени и щастливи. Много ми е интересно да разбера, Рудолф наистина ли е с червен нос, и защо?


Ами това беше от мен, пожелавам ти вълшебна и щастлива Коледа, дядо Коледа!


С любов,

Порасналата Мария-Никол,

която продължава

да вярва в чудеса



Вълшебна и щастлива Коледа и на вас, прекрасни! Не спирайте да вярвате в магията!


* Снимката от обложката на статията е от Pinterest.com

17 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page