top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Блогърите препоръчват: Любими коледни филми / Блогмас 2021

Коледните филми са неизменна част от магията на декември и много исках да посветя статия от Блогмас на тях. Проблемът е, че не са сред любимите ми жанрове - за мен традицията започва и завършва с трите анимации за принцеса Анастасия, и не съм точният човек за препоръки за празнични ленти. Ето защо избрах да попитам любимите си лица от Инстаграм кои са техните любими коледни филми. Събрах препоръките на девет момичета, а техните предложения те очакват в следващите редове...




Коледа е романтика. А аз, като една истинска жена, обичам кино-любовта с всичките ѝ перипетии, неловки и звездни моменти. Моето предложение за малко зимно отпускане, смях и топлина е While you were sleeping (1995) ❤


Анжела - @ambrosaonic


Трудно ми е да определя "любим филм за Коледа", но "Тиха нощ, луда нощ" изниква първи в съзнанието ми и със сигурност не е случайно. Това е лек филм, изпълнен с много емоция, забавни моменти и щипка смисъл. Много е приятно да гледаш нещо, което не те натоварва, а в същото време остава храна за размисъл в теб. Разказва се за голямо семейство, което ще се събере да празнува Коледа заедно, а толкова много и различни хора на едно място със сигурност предвещава нещо интересно. Не е достатъчно цялото семейно напрежение и любов, ами към тях се прибавят и други хора.


Имаме едно простичко желание - прекрасна семейна Коледа, която се пообърква и нарежда в същия момент по най-правилния начин. Няма да споделям много подробно, защото си заслужава да се гледа и всеки да го усети по своя си начин. Убедена съм, че филмът ще докосне всеки. Романтичен, забавен и смислен - няма как да не го препоръчам.


Мел - @meltisovska


Любим филм на нашето малко семейство с четиригодишно момиче е "Замръзналото кралство". ❄ Какво по-уютно от това да се сгушиш на топло с чаша мляко с какао и да гледаш анимации? А възрастните също има какво да научим от детските филми, да си припомним, например, че само истинската, чиста любов може да даде сили да се преборим със страховете и да продължим напред.


Йоана - @yoanashour


Единственият коледен филм, който мога да гледам отново и отново е Love Actually с любимия Хю Грант, разбира се. Проследяват се заплетените любовни истории на 8 двойки, които на пръв поглед нямат нищо общо по между си, но всъщност на края на филма всичко се завързва много приятно, като с червена сатенена панделка с позлатени ръбове. Така като кажа звучи любовен филм, но действието се развива през месец декември, а кулминацията е на връх Коледа. Филмът не е изкуствено сладникав, показва реални и комични ситуации от живота и всъщност е много лек и приятен докато ми носи най-топли емоции.


Траяна - @trayana.vibes


Влюбих се в новия филм, в който участва Нина Добрев, а именно Love Hard. В него се разказва за това как нейната героиня се запознава с момче онлайн и решава да го изненада за Коледа като отива у тях. Когато го вижда се оказва, че той я е лъгал през цялото време и е използвал чужди снимки (на братовчед му). За да ѝ се реваншира я запознава с братовчед си, който всъщност не е това, което Натали (това е името на Нина във филма) е очаквала. В крайна сметка, след всичкото прекарано време с Джош (този, който реално се крие зад профила), Натали се влюбва and they lived happily ever after. Много сладурски филм, имаше моменти, в които се смях много, разказва за историята на една шантава любов и всичко е много коледно! ❤


Хриси - @hris.kovach


Комедия с Дженифър Анистън и Джейсън Бейтман, голям смях пада. И тук имаме тема за спасяването на коледния дух и една фалираща компания. Отново с "коледно чудо" успяват да закрепят положението. За целта организират коледно офис парти с последните пари на компанията в опит да впечатлят инвеститор или ако не, поне да фалират запомнящо се 😁 Любим ми е, защото макар да имаме клишето за коледното чудо, тук нещата са много по-приложими в нашата действителност - корпоративен дух, колегите-образи, края на годината, когато всички искат да разпуснат и да вземат коледния бонус.



Моника - @monikahasamska


Любимият ми коледен филм трябва да бъде The Santa Clause (Договор за Дядо Коледа). Героят на Тим Алън е разведен баща, който получава сина си за Бъдни вечер. Когато става ясно, че Дядо Коледа е паднал от покрива му и е оставил впряг и костюм, на Алън се налага да заеме неговото място. Ако има човек, който не е гледал филма задължително трябва да се поправи. Истинска класика от моето детство. Всеки път, когато си го пусна ми носи толкова хубави спомени. Помня, че когато бях малка го пускаха всяка година по телевизията, точно около празниците, и винаги го гледах, докато си хапвам мандаринки.



Любимият ми коледен филм е "Договор за Дядо Коледа". Историята е заигравка с доста класически сюжет - прагматичен сърдитко иска да развали празничното настроение на всички, но в края самият той започва да вярва в магията на Коледа. В случая Скот е продавач на играчки, който иска да разкрие на малкия си син, че Дядо Коледа не съществува, но на Бъдни вечер се случва нещо неочаквано. Истинският Дядо Коледа пада от покрива на къщата на Скот и сърдиткото трябва да го замести и да раздаде всички подаръци. Разбира се, Скот се съпротивлява, което поражда един куп комични ситуации, но в крайна сметка се оказва достоен заместник на Дядо Коледа. Защо ми харесва? Sassy коледни елфи с чувство за хумор, една почти насилствено наложена коледна магия, липса на сладникава и романтична сюжетна линия и един happy end, който поне за миг ни кара да се запитаме дали пък Дядо Коледа наистина не съществува? Всички фактори за забавен и готин коледен филм са налице.


Мария - @mariyavlv

Home Alone (1990), Home Alone 2


Много от вас вече го намират за банален и демоде, но аз обожавам "Сам вкъщи" - връща ме в детството ми, повдига коледният ми дух и ми действа много ободряващо. Аз съм от хората, които гледат "Сам вкъщи" толкова пъти, колкото го пуснат по телевизията плюс още няколко.😂 Любимите ми части са "Сам вкъщи" и "Сам вкъщи 2", защото харесвам героят Кевин изигран от Маколи Кълкин. "Сам вкъщи 3" не ми сред най-любимите, именно защото хлапето вече е заменено с друг актьор - Александър Линц, но въпреки това по традиция го гледам всяка година, защото ми е забавно.


Christmas Vacation е един друг филм, който гледам от дете със семейството ми, дори го имаме на видео касета. Сигурна съм, че почти всички деца на '90те са го гледали. По традиция продължавам да го гледам и ми е един от любимите коледни филми, защото е сантиментален за мен.


Други коледни филми, които обичам да гледам са: "A Godwink Christmas - Second Chance First Love", "Write before Christmas" "The Polar express" и други.


Откри ли любимият си филм сред предложенията?

Ако не, добави го в коментар към статията!

153 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page