top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Икаров - синоним на качествена натурална грижа

Актуализирано: 20.04.2020 г.

Едва ли има българин, интересуващ се от козметика, който да не е чувал за "Икаров" - една от първите родни марки за натурални продукти за грижа. През 1992-ра те са първите, които предлагат бадемово масло на родния пазар, а с годините разширяват продукцията си и разнообразяват състава, като наблягат на употребата на българското розово масло.


Няма да ви затрупвам с факти за историята на бранда и редицата отличия не само на национално, но и на световно ниво, които той е получил за производството си през годините. Поводът за днешната статия е новото лице на козметичната линия на компанията - "Botanicals" - тя е сертифицирана с международния печат за качество за натурална и органична козметика NATURE. Продуктите са вече в по-удобни и изцяло рециклируеми опаковки, с органични съставки и нови авторски формули - грижата за нас трябва да се съчетава и с грижата за природата! Бих искала да спомена и листовките във всяка опаковка, съдържащи не само състава и предназначението на всеки продукт, но и изключително подробна информация за начина на приложение.


Получих няколко продукта на марката за тест, които използвам от няколко седмици и сега ще ви представя. Това, че са ми предоставени безплатно, не влияе на искреното ми мнение.


Почистващ двуфазен лосион за лице с флорална вода

роза Дамасцена и масло от жожоба



Продуктът деликатно почиства кожата в дълбочина, като премахва всякакви следи от грим без да дразни очите и в същото време подхранва миглите.


Моят опит: Нанасям лосиона сутрин и вечер с помощта на козметичен тампон. Все още не съм тествала как се справя с премахването на грим, понеже не съм носила никакъв от почти месец, но съм изключително доволна от освежаващия и тонизиращ ефект, който има върху кожата на лицето и шията ми. Ароматът му също си заслужава да се отбележи като плюс - освен грижа за кожата си осигурявате и ароматерапия! ^_^


Балансиращо масло за лице с

органик роза Дамасцена и тамян



Предназначението на продукта е да се справя с проблемите на мазната и комбинираната кожа - матира и балансира себума и прави порите по-малко видими. Също така обещава да изравни тена и да забави признаците на стареене на кожата.


Моят опит: Почивката от всякакви грим продукти определено се отразява добре на лицето ми, но непрестанното стоене вкъщи в последно време и липсата на пряка слънчева светлина и изобщо стоене на открито също си казват думата и кожата ми сякаш изгуби тонуса си и започна да се усеща някак изтощена и повяхнала. Редовната употреба на това масло обаче определено успя да удовлетвори нейните нужди и тя възвърна и дори подобри предишното си състояние за нула време. Определено препоръчвам този продукт на всеки, който има нужда от освежаване и подобряване вида на кожата на лицето си.*


*продуктът е най-подходящ за мазна и комбинира кожа, ако вашата е друг тип, разгледайте останалите масла на марката в сайта им.


Подхранващо масло за фина и изтощена коса



Маслото е обогатено с арган и подхранва косъма в дълбочина, придава плътност и блясък и предпазва от вредните влияния на околната среда. Подходящ е и за чувствителен скалп.


Моят опит: Косата ми винаги е била тънка, без обем и лесно накъсваща се и някак си бях свикнала с това нейно състояние, но от известно време я боядисвам и третирам топлинно по-често, отколкото преди, и се наложи да предприема мерки за заздравяването на косъма. Веднъж седмично нанасям от маслото в корените с масажни движения около час преди миене на косата и още с първата употреба забелязах, че изглежда по-лъскава и жизнена и, най-голямата изненада за мен - с обем! Старая се да подбирам много внимателно продуктите, които използвам върху косата и в частност в близост до корените, споделяла съм ви за изключително чувствителния си скалп. Този продукт не само че не му навреди, но дори го заздрави и успокои раздразненията.


Балсам за ръце с масла от ший и портокал



Балсамът за ръце е подходящ за суха кожа, подпомага по-дългото задържане на влагата в нея и я подхранва, като оставя усещане за мекота и комфорт.


Моят опит: Това обезателно е най-интересният и приятен продукт за ръце, който съм опитвала! Оприличавам консистенцията му на пухкав портокалов мус, а за аромата каквото и да кажа, ще е малко, прото трябва да го помиришете! Много ми харесва как се разтапя в кожата и я кара да изглежда подхранена и с лек естествен блясък. И въпреки всички тези прекрасни свойства, въпреки че е подходящ за суха кожа, каквато е и моята, с продукта не се разбрахме особено добре. Предполагам е заради силния аромат, но балсамът предизвика наченки на обрив на ръката ми и още в първите дни от употребата му, я преустанових и го подарих на майка ми. Тя няма никакви оплаквания от продукта и го използва ежедневно вече около месец. Тъй като моят проблем с чувствителността на кожата си е медицински, не мога да бъда фактор за ефективността на балсама, така че в никакъв случай не го заклеймявам като лош, дори напротив, но държа да съм напълно искрена с вас и нямаше как да не споделя за възникналата реакция. Планирам да тествам предложението на марката с ментов шоколад, понеже този аромат ми звучи някак по-успокояващ и подходящ за кожата ми.


Органично кокосово масло, обогатено с ванилия



Маслото е с многофункционална употреба, подходящо за всякаква възраст и типове кожа, и с подхранващо и хидратиращо действие.


Моят опит: Подобно на балсама за ръце, и този продукт е с интересна консистенция - в бурканчето е в твърдо състояние и при досег с топлина (на тялото или на водна баня) се разтапя. Използвам го ежедневно вместо лосион за тяло и съм впечатлена от ефекта - хидратира перфектно, попива бързо без да оставя мазни следи по тялото или дрехите и прави кожата мека и бляскава. Продуктът повлия благоприятно дори на проблемната и претенциозна кожа на ръцете ми и също така ме спаси от сухи лакти и пети! <3


Подхранващ серум за нокти и кожички с витамин РР



Серумът може да се използва както върху чисти, така и върху лакирани нокти. Подхранва ноктите, омекотява кожичките, стимулира растежа на нокътя, като в същото време го заздравява и предпазва от разслояване.


Моят опит: Благословена съм с широка и красива нокътна плочка с хубава форма, но май съм и прокълната с непрекъснато чупене и разслояване. Ший лакът спасява положението донякъде, но предвид настъпилото извънредно положение последния път се наложи да си го свалям сама и картинката беше покъртителна. С помощта на пила и полиращо кубче си приведох ноктите в някакъв що годе приличен вид и започнах ежедневната употреба на маслото. Нанасям го сутрин и вечер с масажни движения по целия нокът, като не го забърсвам или отмивам, оставям го да си действа, да си действа... А дали действа ли? Определено! Ноктите ми пораснаха сравнително по-бързо, този път без чупене и разслояване.


В заключение мога да кажа, че Икаров са сменили опаковките, но са запазили перфектното си качество. Ако искате и вие да се докоснете до техните продукти, можете да ги разгледате на сайта им или в инстаграм акаунта им. Не забравяйте да последвате и мен в инстаграм, ако още не сте!


Ще се радвам в коментарите да ми споделите дали сте пробвали нещо на марката и какви са впечатленията ви. До скоро!

62 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page