top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Skincyclopedia* - "умната" грижа за кожата

Skincyclopedia е най-новият бранд на САМСО, предлагащ серия продукти с висококонцентрирани формули, борещи се с конкретни състояния на кожата. Във видео в Инстаграм профила ми ви запознавам с всеки продукт от асортимента, а днес ще обърнем повече внимание на четири от тях, част от рутината, която екипът на Skincyclopedia създаде специално според нуждите на моята кожа.

Изсветляващ и озаряващ серум с Витамин С 20%


Серумът е подходящ за всеки тип кожа и се справя с повехнала уморена такава, като обещава да ѝ придаде озарен вид и да забави първите признаци на стареене. Може да се използва сутрин и вечер, аз го използвам като трета стъпка в сутрешната грижа след измиване на лицето и нанасяне на флорална вода.


Влюбена съм в изумително леката консистенция, която попива мигновено и озарява кожата ми. Усещам леко щипане върху активни пъпки, но в никакъв случай не се стига до допълнителни раздразнения. Като единствен минус бих посочила, че в комбинация с ВВ крема ми серумът създава кир ефект. Изпробвах го с няколко тониращи продукта, за да се уверя къде е проблемът, но с всички се получи същия ефект. Въпреки това не бих преустановила употребата му, тъй като кожата ми се чувства добре, а и открих един трик за справяне със ситуацията - почиствам с чиста четка за пудра и кожата ми е като нова. ;)


Серум за лице с 10% хиалуронова киселина и витамин B5


Серумът отново е подходящ за всеки тип кожа, включително чувствителна такава, и е идеален при дехидратация и поява на първи фини линии и бръчки. Редовната му употреба обещава да увеличи еластичността на кожата и да я направи по-гладка. Използвам го сутрин след серума с Витамин С и вечер като трета стъпка след почистване на лицето и нанасяне на флорална вода.

Консистенцията тук е очаквано гъста, но също попива много бързо. При нанасяне се усеща леко лепнене, но след пълното попиване на серума това чувство вече го няма. Разбира се чудесно с останалите продукти за грижа за кожата и грим, които използвам.


Серум за лице против несъвършенства с 10% ниацинамид и 1% цинк


Ниацинамидът е продукт, който много нашумя през последните години в блогърските среди и вероятно всеки е запознат с проблемите, с които се бори - несъвършенства, разширени пори и повехнал вид на кожата. Харесвам го като съставка, защото е изключително толерантен към повечето други компоненти в козметиката и трудно можеш да сбъркаш с употребата му. Подходящ е за използване сутрин и вечер, но аз го нанасям само вечер след хиалуроновата киселина.

Ползвала съм серума с ниацинамид и на ТО, както и Balea, но фаворит до момента ми е именно вариантът на Skincyclopedia. И тук се усеща леко лепнене при нанасяне, но не толкова осезаемо като при Balea. Със серума на ТО пък основният ми проблем беше образуването на кир ефект, при този не се получава. В предишния си опит с тази съставка съм забелязала, че кожата ми сякаш привиква с нея след известно време и тя спира да действа. Затова и имам намерение след като изразходя тази опаковка, да направя малка почивка, но след това обезателно ще се върна на продукта на Skincyclopedia.


Серум за лице - нощен пилинг с 20% AHA и PHA

Серумът съдържа млечна, гликолова и бадемова киселина и е подходящ при първи признаци на стареене, като бръчки и фини линии, хиперпигментация, и при кожа, склонна към несъвършенства. Подходящ е за всеки тип кожа, препоръчително е да се използва не повече от два пъти седмично за 5 до 7 минути. Използва се единствено вечер, а на следващия ден е задължително да се нанася слънцезащита с висок SPF.


Този продукт е подобен на кървавия пилинг на ТО, но тук концентрацията на киселини е малко по-ниска. Може би поради тази причина след употребата му кожата ми не е зачервена. При нанасяне се случва да усетя леко пощипване върху несъвършенствата, но това е нормално за този тип продукти. Въпреки по-ниската концентрация, ако трябва да сравнявам усещането на кожата си след употребата на този и пилинга на ТО, този на Skincyclopedia е с по-осезаем ефект.

Мнението ми за продуктите

Въведох всички продукти по едно и също време в грижата си за кожата и няма как да изолирам ефекта на всеки поотделно, но цялостните ми впечатления са, че несъвършенствата намаляха, дори и в периоди, предразполагащи тяхното образуване. Наблюдавам и по-бързо заличаване на все пак появилите се такива, черните точки също видимо намаляха. След студените месеци лицето ми се усещаше някак повяхнало и сякаш беше загубило цвета си, но след въвеждането на тези продукти в грижата за кожата ми, тя отново е свежа и озарена, дори в дни, в които пропускам да нанеса хидратиращ крем.


Продуктите на Skincyclopedia могат да бъдат открити на сайта на САМСО. Там ще намерите и подробна информация за каква кожа и какви проблеми е подходящ всеки серум, инструкции за употреба и препоръки кой продукт с кой може да бъде съчетан. Сигурна съм, че ако имате въпроси, екипът на бранда с радост ще им обърне внимание.


Присъстват ли компонентите на тези продукти в твоята грижа за кожата? Кой от серумите би искал/а да изпробваш?


*Продуктите са ми предоставени безплатно , което не влияе на мнението ми, базирано на тест.

711 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page