top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Заслужават ли си продуктите на Vichy?

Едно неособено положително мое качество е, че имам предразсъдъци - както за хора, така и за козметика, за всичко общо взето. :D Поради тази причина, когато някоя марка е много хвалена и популярна, винаги подхождам със съмнение - така е и с Vichy. Дерматологът ми обаче преди време ми препоръча продукт на марката, а с цел да си внушавам колко прекрасен човек съм, аз се стремя да се боря с предразсъдъците си, затова и взех, че си взех крема Normaderm Phytosolution. А сега ще взема да ти разкажа за него.



Какво пише на етикета


Серията Normaderm е подходяща за всеки тип кожа, но е конкретно предназначена за склонна към омазняване и поява на несъвършенства такава. Продуктът, който често е обозначаван като крем, но за мен е серум, обещава редица положителни действия - бори се с пъпки, черни точки и белези от акне, възстановява кожната бариера, регулира производството на себум и осигурява дълготрайна хидратация.


Активните съставки на продукта са салицилова киселина, осигуряваща почистване в дълбочина, хиалуронова, отговаряща за хидратацията, както и нещо ново за мен като име - пробиотичен дериват Bifidus, укрепващ кожната бариера. Серумът е подходящ за ежедневна употреба два пъти дневно и е представян като подходяща основа за грим.


Моят опит с продукта


Започвам с две думи за салициловата киселина, която е доста спорна съставка в козметиката и съществуват дебати дали наистина е полезна за кожата. Лично при мен продуктите със салицилова киселина се отразяват много благоприятно и смятам да продължавам да я включвам в грижата за кожата си. Заради изсушаващите си свойства не се препоръчва за суха кожа и след нея задължително следва да се нанася овлажняващ продукт, но благодарение на хиалуроновата киселина в серума на Vichy, при него няма опасност от изсушаване и раздразнения, формулата е перфектно балансирана.


А сега да се върнем на серума. Първото нещо, което ми направи впечатление, е колко е икономичен - опаковка от 50мл ми беше достатъчна за повече от 3 месеца употреба. Разфасовката е с удобна помпичка, а консистенцията на продукта е много лека и попива изключително бързо. Като основа за грим се справя чудесно, единствено искам да вметна, че ако имаш намерение да го използваш по този начин, те съветвам да залагаш единствено на тониращи продукти със SPF - не прескачай слънцезащитата, no matter what! :D


Колкото до действието му върху кожата ми, по време на употребата му действително лицето ми се поизчисти от несъвършенствата, а кожата ми придоби перманентно здрав и озарен вид - никога не съм имала сериозни проблеми с акне, но редица фактори в градската среда водят до някоя пъпка от време на време и образуване на черни точки, а с Vichy положението беше повече от добре.


След приключване на опаковката все още забелязвам сияйния вид на кожата си, и продължавам да нямам проблеми с омазняването, но пък малко след като спрях да ползвам продукта, по лицето ми се образуваха няколко упорити несъвършенства, на които им отнема почти седмица да изчезнат. Разбира се, няма как със сигурност да обвържа появата им със спирането на серума, със сигурност стрес и други фактори са се отразили, но също допускам, и че кожата ми е привикнала с продукта и сега страда за него. :D


Определено съм доволна от действието на продукта и бих го закупила отново, но при следващия тест не бих го използвала всеки ден, тъй като ме притеснява кожата ми да не става твърде зависима от него и спирането на употребата му да води до обратен ефект. Ще те държа в течение с резултатите в случай, че направя този експеримент. ;)


Използвал/а ли си продукти на Vichy и какво е мнението ти за тях? Можеш да ми препоръчаш в коментарите друг продукт на бранда, който да тествам.



28 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page