top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Review: Корейски шийт маски за лице на Purederm*

Може често да засягам темата за себегрижата в социалните си канали, но за съжаление, това не означава, че абсолютно всяка сутрин ставам бодра и си отделям по 30 минути за кафе и книга, тренирам ежедневно, храня се здравословно, не се ядосвам за нищо и си правя масажа с гуа ша камък всяка вечер. Намирам се в толкова напрегнат период, че и едно от всички изброени неща да свърша, смятам за постижение.


И все пак идеята на този материал не е да те увери, че няма перфектни хора и не трябва да се чувстваш виновен ако не всичко ти се получава по план. Това трябва да си го знаеш, пък ако не, ще подготвя съдържание и по тази тема. Това, за което искам да говоря днес обаче, е реално нещото, с което независимо колко съм заета, изморена, мързелива или в лошо настроение, не си позволявам да правя компромис - шийт маската.


Маските за лице са точно този тип грижа за кожата, който е ултимативната версия на грижата за теб, просто защото самата процедура не изисква някакво продължително действие - просто поставяш маската и автоматично получаваш 15-20 минути свободно време, светът сякаш спира и можеш безгрижно да се наслаждаваш на живота. Тези 20 минути са времето да наваксам с книгата си, да поиграя на мобилна игра, или просто да си лежа и да слушам музика в състояние на блаженство. Последните две шийт маски, които тествах, са на корейската марка Purederm и в следващите редове ще прочетеш мнението ми за тях.


Water barrier magic gel mask

Маската е формулирана с естествен овлажняващ фактор на растителна основа, съдържащ аминокиселини и серамиди, бамбукова вода, сок от алое вера и екстракт от лотус. Това спомага за насищане на кожата с влага и нейното освежаване и озаряване.


Житейски урок: Който забрави да си снима маските за лице поотделно, ползва продуктовите снимки от сайта на вносителя. Не се излагай като мен и си подготвяй материалите изрядно. :)


Real petal magic gel mask "Rose"

Хидрогел маска роза съдържа истински розови цветове и обещава тонизиращо и ревитализиращо действие. Формулата с хиалуронова киселина, колаген и витамин С придава еластичност и сияен вид на кожата.

И двете маски разчитат на иновативна хидрогелна технология, която кара листа да прилепва по-плътно върху лицето от конвенционалните шийт маски, което осигурява по-голяма свобода на движение и спомага също за осигуряване на до 35% по-висока хидратация.


Моите впечатления


Листът на овлажняващата маска беше доста тесен и единствено въпросната технология за плътно прилепване го предпази от разместване и свличане. Повечето лист маски са с обозначено време на ползване между 10 и 15 минути, защото след това листът изсъхва и ефектът става обратен, а на опаковката на тази времето за действие беше 20-25 минути. Първоначално бях скептична, но маската действително задържа влагата си за цялото това време и когато я премахнах, серумът не се беше изпарил. Попи доста бързо без да остава неприятно лепкаво усещане, а кожата ми се усещаше дълбоко хидратирана и имаше свеж и озарен вид.


Маската с роза ме разочарова повече откъм поставяне - листът беше още по-неудобен, с недостатъчно големи отвори за очите и устните, и въпреки че също не помръдна, не прилепна така плътно като този на другата маска. И в този случай обаче съм впечатлена от бързото попиване и нелепнещата формула на серума, маската освен, че хидратира кожата ми, видимо успокои несъвършенствата, минимизира оптически порите и сякаш избистри тена на лицето ми.


В заключение мога да кажа, че ефектът и от двете маски ми допадна, особено от втората, и единствено непрактичната форма на листа би ме отказала от покупка. Ако смяташ, че лицето ти е по-тясно от повечето, определено ти препоръчвам да ги пробваш, може и на теб да ти паснат. И преди съм тествала маски на марката, всъщност първото ми ревю на маска за лице в профила беше именно на една на Purederm, и тогава останах с много добри впечатления.


Всъщност може би по-неприятно от това ефектът от една маска за лице да не ти допадне, е ефектът да ти допадне, но листът на маската да не ти пасне. Крайно време е марките да започнат да предлагат този тип продукти на размери, или пък следващата иновация да е лист, който може да се събира или разтяга според формата и размерите на лицето. Как ти се струва идеята?


*Продуктите са ми изпратени безплатно за тест от Камко ЕООД, което по никакъв начин не влияе на мнението ми.

16 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page