top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Benepura Review

Актуализирано: 21.04.2020 г.

Изживявайки се като патриот, се старая да подкрепям българското във всичките му форми. Във връзка с хобито, в момента съм на вълна родна козметика и днес ще ви запозная именно с един чудесен български козметичен бранд и впечатленията ми от техните продукти. Току-що всичко патриотско в мен си замина след употребата на тази чуждица, но какво ли не прави човек с цел избягване на повторения...


Кои са Benepura?


Зад тази успешна българска марка стоят четирима млади готини хора, които са повярвали, че и на родна земя можеш да постигнеш много неща и може би затова са избрали да създадат фирмата си в Петрич, вместо да избягат някъде в чужбина.


Марката предлага козметични и лечебни продукти, които са ръчно изработени, създадени изцяло от натурални съставки и не съдържат глутен и консерванти.


Получих възможността да тествам няколко продукта, за които сега ще ви споделя.


Натурална вода за уста



Водата за уста на марката съдържа розова вода и салвия и има антибактериално и антисептично действие. Освен че освежава дъха, обещава да укрепи венците и да допринесе за здравината на зъбите. Продуктът освен като вода за уста, може да се използва и като гаргара при възпаление и болки в гърлото. Розовата вода е идеален помощник при афти и гъбички, а салвията предотвратява появата на кариеси.


Венците ми са изключително чувствителни, но още след първата употреба на продукта забелязах значително намаляване на редовното кървене, което постепенно напълно изчезна. Вкусът на водата е странен, но в никакъв случай неприятен. Въпреки това ако не ви допада, няма проблем да си я разредите. Цената за 180мл. е 9,60лв.


Скраб за лице и тяло



Знаете, че конопът нашумя като съставка в козметиката заради овлажняващото си действие и фактът, че не запушва порите и е подходящ за всеки тип кожа. Benepura предлагат продукти от серия Коноп, от която е и скрабът им за лице и тяло. Освен

конопено масло, ексфолиантът съдържа захар, малинови семки и прах от розови листа.


Въпреки че намирам този тип ексфолианти за прекалено груби за лице, използвам този веднъж седмично и не забелязвам никакво агресивно действие като раздразване или зачервяване. И все пак го включвам основно в грижата за кожата на тялото си и съм изключително доволна. След употреба усещам кожата си хидратирана и почистена в дълбочина, а на допир е толкова мека и приятна, че не виждам нужда от използване на лосион. Продуктът подобрява кръвообращението и действа срещу целулит, но там нещата са по-упорити, и за да споделя за такъв ефект, ще имам нужда от още време за употреба.


Продуктът можете да откриете на сайта на марката на цена от 9,60лв за 70мл.


Маска за лице с активен въглен и куркума



Фен съм на шийт маските, понеже най-често нямат нужда от отмиване, а аз съм мързел, но винаги съм смятала, че кремообразните имат по-голям и дълготраен ефект. Мнението ми се потвърди с употребата на това бижу в бурканче. Отново от конопената серия, маската хидратира, почиства и предотвратява появата на несъвършенства.


Активният въглен и хумата извличат замърсяванията, които ежедневно попиват в кожата ни от въздуха, цигарения дим и потта. Куркумата в състава забавя признаците на стареене, което в момента предвид възрастта си не мога да потвърдя, но се надявам след години и тези резултати да се проявят.


Използвам маската два пъти седмично, но още при първата употреба забелязах значително минимизиране на порите, а цялото ми лице изглеждаше освежено и подхранено. След продължителна употреба забелязвам, че черните точки са намалели, а пъпки ми излизат много по-рядко от преди.


Цената на продукта е 10,80лв за 80мл.


Benepura са поредното доказателство, че природата ни е дала достатъчно съставки, за да бъдем здрави и красиви и натуралната козметика е най-ефективната и благоприятна грижа, която можем да си подарим! Фактът, че марката е българска, ме кара да я харесвам още повече, защото българското го има, българското си е наше и българското е качествено!


* Продуктите са ми предоставени от марката за тест, което по никакъв начин не влияе на личното ми мнение.





54 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page