top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Nordics - българската еко алтернатива

В банята ми отдавна присъстват бамбуковите четки за зъби, но дълго време търсих алтернатива и на пастата за зъби в пластмасова опаковка. Идеята за продукт под формата на прах или таблетки някак не ме привлича, свикнала съм с кремообразните продукти за орална хигиена, а и държа не само на еко опаковката, а и на ефективността. Преди няколко седмици получих една от най-интересните и стойностни пратки, които са ми изпращали - паста за зъби и интердентални четки на българската марка Nordics, които много се различават от конкурентите си на пазара. Продължавай да четеш, за да разбереш защо.



Пастата за зъби на Nordics е натурален продукт, съдържащ био сертифицирани масла, екстракти и активни съставки, които подпомагат избелването на зъбите и поддържат здравето на устната кухина. Чудесна е за чувствителни венци и не съдържа никакви изкуствени съставки, соя или захар. В семейството ни използваме пастата вече от месец и забелязваме значителна разлика в белотата на зъбите си. В комбинация с любимите ми четки на марката пък, кървенето на венците изчезна. Разбира се, вероятно на пазара има много други натурални продукти за орална хигиена, които имат избелващ ефект, но това, което най-много ме впечатли в Nordics и ме кара да планирам покупка на пастите им и в бъдеще, е опаковката, която е изработена от на сто процента рециклируема захарна тръстика.



Това е продукт, към който имам интерес от може би година, но така и не се решавах да закупя, защото смятах, че е неприложим при мен - нямам видимо разстояние между зъбите си и мислех, че интерденталните четки не са подходящи за мен, но от Nordics ми изпратиха най-малкия си размер и реших да ги тествам. Оказа се, че не е необходимо да имаш значително разстояние между зъбите си, за да имаш нужда от интердентални четки. Те са чудесни за почистване на зъбите в основата им най-близо до венеца, където понякога се страхуваме да припарим с обикновена четка, но пък се натрупва вредна плака. Също така най-малкият размер, който аз използвам, е толкова миниатюрен, че достига между зъбите дори и да изглежда, че няма откъде да мине. Смятам, че това би ми спестило много кариеси в дългосрочен план. Въпреки че са пластмасови, тези четки също са еко алтернатива на конвенционалните, тъй като са изработени от PLA - изцяло рециклируема пластмаса, която се добива от възобновяеми източници като царевица и захарна тръстика - ето защо се нарича "биопластмаса".



Четката за зъби на снимката не е част от пратката и е закупена с лични средства, но от доста време искам да ти споделя за тези четки и мисля, че това е идеалната възможност. Nordics предлагат едни от най-достъпните на пазара бамбукови четки за зъби (5,59лв.), които потъмняват сравнително по-бързо от останалите, които съм тествала. Предлагат се с различни видове твърдост, за да са удобни за всеки, а косъмчетата им са в разнообразни свежи цветове. Като единствен минус бих посочила дебелината им в края на дръжката, което не ми позволява да ги съхранявам в стенна поставка с отвори за четки за зъби, а единствено в такава с чашка, което не позволява на водата да се оттича от тях и дори процесът на потъмняване на дървото в основата да е забавен, все пак се наблюдава.


Оставям ти линкове към интерденталните четки , пастата за зъби и любимата ми четка. В момента на сайта на Odonata Cosmetics има намаление на продуктите на Nordics и сега е идеалният момент да направиш своята поръчка за една алтернатива, която има значение!


Използваш ли еко продукти в банята си?


*Продуктите, отбелязани със звезда, са ми изпратени безплатно за тест, което не влияе на мнението ми, базирано на личния ми опит.

44 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page