top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Review: CeraVe грижа за кожата*

От два месеца всяка вечер докато си мия лицето и зъбите чета върху опаковката на измиващия си гел CERAve и with 3 essential CERAMIDES и чак днес ми "светна" откъде идва името на марката... Ама нищо, важно е, че съм красива. А за красотата определено ми помагат продуктите на CeraVe, за които ще ви разкажа днес.


Какво са серамидите?

Серамидите са липиди (мазнини), които се срещат естествено в кожата и са важни за бариерната и функция и задържането на хидратацията. Когато нивата им в кожата са ниски, тя може да стане суха, сърбяща и раздразнена, тъй като хидратацията не може да се задържи в кожата.

Цялата продуктова гама на марката CeraVe съдържа в състава си три ключови за благосъстоянието на кожата серамиди - серамиди 1,3, 6-II, които спомагат за възстановяване на кожната бариера, хидратират кожата и успокояват сухотата.

Нека кажем две изречения и за

технологията MVE.

Тя спомага за поетапното освобождаване на съставките, за да запази мекотата на кожата през целия ден, тоест ефектът от продуктите на марката не е просто моментен.


След като се запознахме с мисията на CeraVe, нека ви споделя

малко повече за продуктите, които аз използвам в последно време.


Хидратиращ крем


Хидратиращият крем на CeraVe спомага за възстановяването на кожната бариера и ефективно хидратира кожата. Съдържа три серамида и хиалуронова киселина, а формулата е без аромати и с богата немазна структура. Подходящ е за суха и чувствителна кожа.

Продуктът е мултифункционален, тоест може да се използва по цялото тяло, включително и лицето. Доста е гъст, но попива изключително бързо без да оставя никакви следи, няма и аромат, за да не дразни по-чувствителните кожи и заради състава си без излишни добавки.


Открай време ежедневно се "поливам" с лосиони за тяло и смея да твърдя, че поддържам кожата си хидратирана и не очаквах някакви видими резултати от продукта. Ежедневната хидратация обаче, вероятно заради ароматите на лосионите, не пречи на екземата в сгъвката на лактите ми да се образува всяка година, оповестявайки настъпващата есен. Тази година обаче успях да извлека някаква полза от това си състояние като го използвах за тестване на крема на CeraVe.

В продължение на седмица вместо лекарствения си продукт за успокояване и лечение на обрива, нанасях обилно количество от хидратиращия крем на марката сутрин и вечер. След седем дни лющенето на кожата спря, сърбежът изчезна, а зачервяването намаля. В никакъв случай не мога да кажа, че излекува проблема, но и не съм очаквала подобно нещо. Не очаквах обаче и да го успокои, а той направи точно това. Точка за CeraVe.


Признавам, че ми е малко странно да използвам продукт без абсолютно никакъв аромат, но явно точно от такова нещо има нужда кожата ми, за да се чувства и държи добре. Добрата хидратация не е достатъчна, важно е и самият продукт, който използвате, да е съобразен с потребностите на тялото ви. На моето очевидно му е потребна козметика за чувствителна кожа. Ще продължа да използвам крема, подсетете ме догодина по това време да Ви споделя дали съм "избягала" от екземата на лакътя по този начин. :D


Хидратиращ крем за лице със SPF 25

Продуктът е подходящ за нормална към суха кожа и преди четири месеца изобщо нямаше да му дам шанс, защото моята е склонна към омазняване, а продукт за суха върху мазна кожа автоматично означава още по-мазна кожа. Но сега малко предистория...

Преди няколко месеца получих тестери на крема за лице на CeraVe. Изкушавайки се да пробвам продукта, се зачудих дали е опоменат като подходящ за суха кожа по default, просто защото е хидратиращ, или действително ще утежни положението при мен. Тогава се допитах до моя skincare гуру, @vsgergana и тя ме увери, че хубавите съставки са си хубави, заради серамидите кремът ще се усеща по-мазен, но няма да навреди на кожата ми. Та, кремът за лице на CeraVe ми е добре познат и много любим продукт, затова и не се поколебах да се съглася да тествам и варианта му със слънцезащитен фактор, когато марката се свърза с мен около месез по-късно. Явно съм ги призовала подсъзнателно с любовта си към продукта им, не знам. :D


Единствената разлика между двата крема за лице е, че единият има слънцезащитен фактор и мирише на слънцезащита, а другият няма аромат, подобно на повечето продукти на марката. Действително се усещат леко мазни като текстура, но попиват моментално в кожата и ѝ осигуряват чудесна хидратация. Изобщо не съм усетила увеличаване на омазняването на кожата, даже бих казала, че напоследък я чувствам по-скоро нормална, отколкото мазна, но предполагам не е от този продукт, а от цялостната "поддръжка". Хидратираната кожа е щастлива кожа, така че независимо от това какъв тип е вашата, ако дадете шанс на този продукт, няма да сбъркате. ^_^ Вариантът със слънцезащитен фактор е перфектен за есенно-зимния сезон, особено ако често забравяте да нанасяте слънцезащита през тези месеци, но за пролетта и лятото не разчитайте само на SPF 25.


Измиваща гел-пяна

Лосионът за тяло и кремът за лице много ми харесват, но безспорният ми фаворит на марката е новата им гел-пяна, подходяща за кожа, склонна към омазняване, съдържаща освен серамиди и хиалуронова киселина, гарантиращи хидратация, и любимият ми ниацинамид. Формулата отново е без парфюми, което я прави чудесна и за чувствителна кожа. Продуктът освен, че обещава да почисти кожата в дълбочина, се грижи и за възстановяването на естествената ѝ бариера.


За мен добрият почистващ продукт освен да се отразява добре на кожата, трябва и да премахва грима добре. Неведнъж съм ви споделяла за теста, на който подлагам всеки нов продукт от този тип, който вмъквам в грижата за кожата си -

при първата му употреба, вместо да използвам мицеларна вода за премахване на грима преди измиване на лицето, премахвам грима директно с почистващия продукт, за да разбера нагледно колко почистващ е всъщност.

Този е 10/10. Премахва чудесно дори упорита очна линия, без да размазва или да предизвиква раздразнения на очите. Използвайки го в комбинация с електрическата си четка за лице наблюдавам драстично намаляване на черните точки и по-рядка поява на несъвършенства.


Въпреки че марката спада към така наречената "медицинска" козметика и се предлага предимно в аптеките, което би довело до асоциацията с високи цени, бих казала, че CeraVe спада към бюджетния клас грижа за кожата. Колкото до приетото, че качественото винаги е скъпо, отново си задавам въпроса, къде е логиката да дадеш 30лв. за фон дьо тен, а да не искаш да дадеш 20лв. за крем за лице? Картината е по-красива когато платното е гладко и здраво, грижата за кожата е по-значима от боичките. ;)


Можете да откриете продуктите на CeraVe в повечето аптеки,

а на сайта на марката отговаряйки на няколко въпроса, можете да разберете

кои са най-подходящите продукти за потребностите на вашата кожа.

Използвали ли сте продукти на марката?



726 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page