top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Review: Remington FC500 четка за лице

Мия си лицето с почистващ продукт всяка сутрин и вечер от вече сигурно десет години. Независимо дали нося грим или не. Споделям го, понеже за мой огромен ужас още има хора, които не го правят. Въпреки това мое постоянство, усещах, че измиващият гел в компанията на двете ми ръце не е достатъчен за добра хигиена на кожата и реших най-накрая да се сдобия с електрическа четка за почистване на лице. Ползвам такава вече около половин година и в днешната статия ще ви споделя опита си с това устройство, а вие сами си направете изводите дали си заслужава.


Как избрах марката и модела

На пазара се предлагат наистина много и разнообразни модели, вариращи и като качество, и като цена. Преди година Foreo Luna привлякоха вниманието ми и ме накараха да започна да обмислям покупката на подобен продукт, но цената им определено не ми допада, а за закупуване на реплика и дума не може да става. Remington пък са ми познати като марка от доста години и никога не съм оставала недоволна от техен продукт. Имах известни притеснения относно това как ще се отрази използването на четката върху лицето ми, тъй като изчетох много материали по темата за употребата им и на места се споменаваше за реакции, обриви, образуване на несъвършенства и прочие.

Ето защо изискванията ми за първа четка за лице бяха да не е много скъпа, за да не ме е яд за парите в случай, че не се разберем, и в същото време да е на доказана марка.

Консултирах се с няколко момичета относно избора си и по-голяма част ме насочиха към четките на Remington. Ебру от @travelandmakeuplovers много ми помогна, тъй като самата тя притежава четката, на която се спрях (можете да прочетете нейното мнение тук) и ме ориентира към сайт, откъдето да я закупя най-изгодно. И ето как вече половин година имам Remington FC500, закупена от Notino на промоционална цена от около 70лв.


Характеристики на четката за лице

Устройството е изключително компактно и леснопреносимо, пристига с една нормална глава с капаче, торбичка за съхранение и зарядно устройство, което между другото, за първи път ми се наложи да използвам преди броени дни. Водоустойчива е и спокойно може да се използва дори под душа.

Четката има две скорости на почистване, като аз в началото използвах по-бавната, но вече съм на втората. Едно почистване продължава 60 секунди, като на всеки 20 секунди четката вибрира в ръката ви като сигнал да преминете на друга зона от лицето. Аз започвам с носа, брадичката и челото, след това преминавам върху скулите и челюстта.


Моят опит с продукта

През първата седмица използвах четката през ден на по-леката скорост, за да избегна евентуални раздразнения на кожата. След това започнах да я използвам всяка вечер, освен ако нямам активна пъпка някъде по лицето си, защото по този начин рискувам да разнеса инфекцията по цялото си лице. Изключително важно е след употреба главата на четката да се измие. Аз дори я пускам да работи под течаща вода за по-ефективно почистване.

Откакто използвам четката, се чудя как изобщо преди съм си мислила, че почиствам лицето си правилно. Разликата е впечатляваща, порите ми са видимо почистени в дълбочина, а черните точки и пъпките значително намаляха. Цялостното състояние на кожата ми се подобри и не смятам да преустановявам употребата на четката никога. :D


Смяна на главата

Четката пристига с една стандартна глава, която е подходяща за всеки тип кожа. Препоръчително е тя да се сменя на всеки три месеца. Предлагат се още няколко вида глави, съвместими с четката - едната е за много чувствителна кожа, другата е ексфолираща и не е подходяща за ежедневна употреба. Всички предлагани четки са с антимикробна защита. Поръчват се от сайта на Remington и пристигат в рамките на един работен ден. Цената на стандартната глава е 19,99лв.


Вашите въпроси - преди време в Инстаграм профила ми имахте възможност да задавате въпроси относно четката, на които да отговоря тук. Подбрах най-често задаваните.


С какви продукти използвам четката - може да се използва с абстолютно всякакъв измиващ продукт, стига в него да не се съдържат ексфолиращи частици. В момента използвам четката с измиваща пяна на CeraVe.

Кожата лющи ли се, появяват ли се сухи петна при използване - случва се кожата на носа ми да се лющи в определено време от годината, но не го обвързвам по никакъв начин с използването на четката, защото ми се е случвало и преди да я имам.

Имаше ли реакция на кожата след като започнах да употребявам четката редовно - не забелязах никаква отрицателна промяна в състоянието на кожата си нито в началото на употребата на продукта, нито по-късно. Както споменах по-горе в статията, постепенно увеличих честотата и скоростта на използване на четката и вероятно това е предотвратило "стресиране" на кожата.

Не е ли прекалено агресивна за кожата ако се използва всеки ден - Не, четката дори при по интензивната си скорост, не е твърде груба към кожата, а ако тя е свръхчувствителна, има специална по-нежна глава. Нещо, което пропуснах да спомена е, че четката спира да работи при по-силен натиск, което означава, че няма никаква опасност за кожата. И все пак използването на четка е доста по-различно от измиването на лицето само с ръце, така че според мен е задължително устройството да се въведе поетапно в грижата за кожата.


Електрическата четка за лице определено е една от най-добрите инвестиции, които съм правила за кожата си и външния си вид изобщо. Моделът, който аз притежавам, е перфектният избор за първа такава четка заради лесната си употреба, компактния размер и достъпната цена. Ако съм пропуснала да отбележа нещо в статията и имате въпроси, не се колебайте да ми пишете. А сега в коментарите ми споделете, как почиствате лицето си?



54 преглеждания1 коментар

Последни публикации

Виж всички
bottom of page