top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Review: SNP Ice Bear Cica* (Желирана маска за лице?!)

Първата ми асоциация с този продукт, когато го получих за тест от Bare Care Cosmetics, беше пакет желирани мечета. И двете наистина имат общо - колкото обичам желирани мечета, толкова заобичах и тази корейска маска. Прочети статията докрай, за да разбереш кое ѝ е толкова хубавото! ;)


Какво пише на етикета


Маската е с основна съставка азиатска центела, която има успокояващ, възстановяващ, хидратиращ и подмладяващ ефект. Идеална е за проблемна и чувствителна кожа. Самата азиатска центела, позната още като готу кола, има редица полезни свойства: пълна е с антиоксиданти, помагащи за предотвратяване на бръчки, засилва притока на кръв към кожата, подпомага естественото възстановяване на клетките. Интересен факт е, че това растение е известно в Азия като растението, което тигрите търкат върху раните си, за да помогнат на кожата им да се регенерира.


Продуктът съдържа още прополис, екстракт от портулака олерацеа (има овлажняващи свойства) и аденозин за третиране на бръчките. Маската се нарича Ice Bear заради есенцията, с която е напоен листът - желе от лед.


Моят опит с продукта


Очаквано заради името си, маската придава незабавен охлаждащ ефект, който се задържа дори след премахването на листа. Самият лист въпреки че преди поставяне се усещаше леко тежък от есенцията, пасна перфектно на лицето ми и не помръдна през 15-те минути, в които стоях с него. Напоследък съм голям почитател на продуктите с охлаждащ ефект и само заради това бих казала, че харесвам маската, но това изобщо не е всичко. Бях леко скептична заради прекалено многото различни ефекти, които обещава употребата ѝ, но действително видях многобройни проявления от използването ѝ, макар и само веднъж.


Първото нещо, което забелязах след охлаждащия и освежаващ ефект, беше перфектното изглаждане на кожата ми - не само, че мимическите бръчки по челото ми ги нямаше, ами дори и назолабиалните ми гънки не бяха толкова изразени, колкото са по принцип. :D Разбира се, това е временен ефект, но пак се изненадах, че продължи близо 20 часа след използването на маската. Споменавам и супер хидратацията, въпреки че не я намирам за чак толкова изненадваща - почти няма лист-маска, която да съм използвала, и да не е имала хидратиращи свойства. И все пак нека не пропускаме този плюс.

Самата ми кожа се усещаше много напомпана с кръв, а на допир по-плътна и стегната от обикновено. Друго, което много ми хареса, е че въпреки желираната си текстура, серумът въобще не лепнеше и попи сравнително бързо.


Листът беше много добре напоен, но стабилно количество от есенцията остана и в пакетчето. Тъй като пише, че маската може да се използва веднъж на 2-3 дни, изразходих остатъчното количество като серум, който ми стигна за две ползвания. Тук искам да отворя една огромна скоба и да напомня, че независимо колко много серум остава по лист-маските и в опаковките им, те са за ЕДНОКРАТНА употреба. Течността, останала в опаковката, спокойно можете да използвате, но моля, не си слагайте листа повторно върху лицето.


Знам, че хвалбите станаха много, но споменах ли и за оптически минимизираните пори? Казвам оптически, защото няма вълшебно мазило, което да свие порите - те не могат да променят размера си с козметика, единствено могат да не са толкова забележими, когато са почистени и третирани с подходящи продукти.


Забравих също да спомена, че отваряйки маската, ще откриеш една много сладурска изненада, но няма да я издавам, а ще изчакам да я откриеш сам ако решиш да си я закупиш. А ако действително решиш да си я вземеш, сега е перфектният момент за това - на сайта на Bare Care Cosmetics има намаление и маските от серията Ice Bear (да, не е само една, цяло стадо мечки са. Чакай малко, мечките стадо ли са?) струват само 3.99лв. за брой.


*Продуктът ми е изпратен безплатно за тест от партньора, което не влияе на искреното ми мнение, базирано на личния ми опит.





27 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Benepura Review

bottom of page