top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Любими продукти за 2020/Блогмас 2020

Привет! Ако ме следвате от началото на блогърската ми дейност, вероятно знаете, че започнах със съдържание на тема козметика, затова и нямаше как една от статиите в Блогмас да не е посветена на това. Ето защо днес подбрах десетте си любими козметични продукта, които открих през тази година, и ще ви споделя защо толкова много ги харесвам.


Alverde Hydro Eye Roll-On

Все още не използвам специална грижа за околоочната зона, но залагам на обилна хидратация. Любимият ми продукт за тази цел е изключително бюджетен и лесно откриваем - става въпрос за околоочния рол-он на дрогерийната марка на ДМ - Алверде. Обожавам леката и бързо попиваща консистенция, която мигновено освежава зоната под очите и осигурява перфектна хидратация. Повече за продукта можете да прочетете в ревюто ми в Инстаграм, което можете да откриете тук.



Wet n'wild Photofocus озаряващ фон дьо тен


Още един продукт, който ви представих наскоро в профила си, и който заобичах още веднага. Фон дьо тенът е част от серията Photofocus, която е специално разработена да разсейва светлината на камерата и да гарантира перфектен вид на кожата на снимки. И не само. Харесвам го, защото мога да го нанасям безпроблемно дори само с пръсти, покривността му ме устройва перфектно за ежедневието, а издържливостта му също е чудесна. Въпреки че съм със склонна към омазняване кожа, а фон дьо тенът има озаряващ ефект, в никакъв случай не я омазнява допълнително и ѝ придава здрав и свеж вид.


Balea Copacabana блестящ лосион

С години подминавах марките на ДМ в дрогерията, и аз не знам защо. Тази година обаче се обърнах към тях, по-долу ще разберете кой беше продуктът, който ме накара да им дам шанс, и този лосион се превърна в мой фаворит за летните месеци. Намирам го за най-бюджетния вариант за красив деликатен блясък за тяло, който в същото време осигурява хидратация и подхранване на кожата. Повече за него можете да прочетете тук.






Flormar Cherry on Top течно червило

Още от тийнейджърските години една от любимите ми марки е Флормар и много се зарадвах, когато през лятото те се свързаха с мен, за да ми предложат новите си червила за тест. Е, към днешна дата това са червилата, които използвам най-често в ежедневието си - свежи цветове, подходящи за всеки повод, кадифен мат, задоволителна издържливост и аромат... о, този вълшебен аромат. Повече за червилата вижте тук.



Ikarov мултифункционално масло от ший


Няма по-приятна текстура на продукт за тяло. Няма нищо по-приятно от разтапянето на маслото в кожата при допира му с нея. Няма по-хубав продукт от това масло за тяло. Ползвала съм и кокосовото на марката, но ароматът на това ме плени и определено го предпочитам. В блога имам статия за последните продукти на марката, които тествах и това масло е сред тях, можете да прочетете повече ако натиснете тук.





Biofficina Toscana Активен балсам за тънки коси

Косата ми има много потребности - липсват ѝ плътност, обем, заплита се лесно. Използвала съм страшно много и различни продукти и никога не съм откривала всичко необходимо в едно, докато не изпробвах активния балсам на италианската марка Biofficina Toscana. Още с първата употреба се влюбих в неповторимия ефект, повече за който можете да прочетете в тази статия от блога ми.




Balea Cactus Sheet mask



Продуктът, който ме накара да дам шанс на Балеа. Купих си я само заради опаковката, а се превърна в най-любимата ми маска, когато имам нужда от хидратация. Понеже беше лимитирана серия се запасих, сега ми е останала само една бройка и не смея да я изразходя. Повече за маската прочетете тук. И пишете на ДМ, за да ги тормозим да я пуснат в продажба отново.







CeraVe измиваща гел-пяна с ниацинамид



За продуктите на марката ви разказвах съвсем скоро в тази статия и не спирам да повтарям колко много ми хареса почистващата гел-пяна - премахва грим и почиства кожата в дълбочина без да дразни очите. В състава си пък съдържа любимият ми ниацинамид, изобщо това е бижуто на рафта ми с козметика в банята!





Cien рол-он


Никога не съм имала големи претенции към дезодорантите и антиперспирантите и не съм си мислела, че ще мога да посоча такъв в годишна класация с любими, но ето, че се случи. След отвратителен опит с рол-он на Фа, съвсем на майтап си купих такъв от Лидл за крупната сума от 1,50лв., колкото да имам нещо докато отида до козметичен магазин за нов на някоя известна и изпробвана марка. Ами, два дни ползвах лидълския си рол-он и не отидох да си купя друг от дрогерията. Защото този върши чудесна работа. От любопитство проучих и състава му и се оказа, че е супер изчистен в сравнение с Фа, Рексона и други известни в грижата срещу изпотяване марки, дори бих казала, че е почти на 100% натурален. Тук нещата бяха като при Балеа на ДМ - винаги съм бягала от тези фирмени марки поради предразсъдъци, че ниската цена ще означава и ниско качество. Е, вече си взех поука и дори имам намерение да ползвам още от козметиката на Лидл.


Uriage Eau Thermale крем за ръце


Завършвам годишната си класация с най-използвания продук от мен през годината - крем за ръце. Разказвала съм ви колко е претенциозна кожата на ръцете ми, и че за добрите ни взаимоотношения е нужно да се поливам с крем през половин час. От това може да заключите, че използвам много кремове и фаворитът ми откъм ефект, като изключвам медицинските, предписани ми от дерматолога ми, е този с термална вода на Юриаж. Моментално успокоява раздразнената кожа, попива бързо и в същото време създава защитен филм, който да пази ръцете от студа. И въпреки че е вълшебен, моля ви, все пак носете ръкавици.



Открихте ли някой свой фаворит сред моите любими продукти? А някой, който бихте искали да пробвате? Кои са вашите любими продукти за изминаващата година?

271 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page