top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Review: Thank you farmer почистваща гел-пяна*

Корейската козметика доста нашумя през последните години и се смята за най-скъпоценния камък в съкровищницата с грижа за кожата. Аз използвам и продукти от европейската система, често предпочитам български и/или натурални, но в ритуалите ми за красота се съдържат и корейски продукти, а за един от най-новите на тоалетката ми ще си говорим днес.


Етикетът казва


При получаване на продукта се заблудих, че марката се нарича Back to pure daily, но се оказа, че името и е Thank you farmer, а продуктът се зове Back to pure daily foaming gel cleanser. Представлява гел, който при досег с навлажнената кожа на лицето се превръща в нежна пяна, премахваща нечистотиите и грима. Продуктът съдържа антиоксидантни екстракти от нар и смокиня и сок от алое, подходящ е за чувствителна кожа. В състава виждам още сквалан и екстракт от центела азиатика.


Моят опит с продукта


Вече месец използвам два пъти дневно гел-пяната в грижата си за кожата и впечатленията ми са много добри. Споделяла съм и преди за теста си за ефективност на продуктите за почистване на лицето - не премахвам грима си предварително, а директно с измивния гел, за да разбера как се справя с почистването. С употребата на този продукт всяка следа от грим по лицето ми изчезва, включително и упоритата очна линия. В същото време не изпитвам никакви раздразнения в и около очите си, което е много важно за мен.


Текстурата на гел-пяната е много приятна, продуктът има и лек аромат, който е много свеж и ненатрапчив. Харесва ми и колко е икономичен - не ми е нужно количество повече от капчица, за да почистя лицето си, а в комбинация с електрическата ми четка гелът се пени толкова добре, че дори и капка от продукта ми се струва много.


Това, което наблюдавам като ефект откакто го използвам, е, че порите ми са почистени, а пъпки ми излизат много по-рядко. (при последната ми менструация се разминах само с една и дори тя си отиде за по-малко от три дни, което си е рекорд като количество и престой за този период от месеца. :D ок, това е прекалено много информация.) Тук отново ще спомена, че използвам няколко продукта предназначени за поддържане на красива и чиста кожа и не мога да гарантирам, че единствено благодарение на този гел лицето ми се е поизчистило, но е факт, че след употребата му кожата ми е видимо по-свежа и чиста, със здрав и стегнат вид.


Продуктът можете да откриете на сайта bewellstore.bg. Цената му е 49лв., което е напълно разумна сума за корейски продукт, още повече, че плащате за количество от 200мл, а вече споменах колко е икономичен продуктът. Определено съм доволна от употребата на гел-пяната и вероятно бих си я закупила отново след време, както и бих тествала и други неща от асортимента на марката.


Кой е любимият Ви почистващ продукт за лице? Каква консистенция предпочитате?


*продуктът ми е предоставен безплатно за тест, което не влияе на искреното ми мнение.



19 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page