top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Ултра грижа за кожата - тествам маски на Victoria Beauty за лице, коса, крака и ръце*

Неделя за много хора е специален ден за къпане, но понеже аз се къпя всеки ден и ми трябва нещо друго, което да направи последния почивен ден от седмицата специален, го посвещавам на допълнителни процедури за грижа за мен. Миналата седмица тази грижа се изрази в multi-masking - тествах цели четири маски на Victoria Beauty и днес ще ти разкажа впечатленията си от всяка една.


Hello Healthy Hair Miracle Oil Repair Cap Mask


За съществуването на "шапкомаски" знам от около година, но това е първата такава, която тествам. Съдържа комплекс от масла, като основните са кокосово, което защитава от накъсване и омекотява косъма, и масло от ший, овлажняващо косите и придавайки им блясък. Маската е подходяща за всеки тип коса, особено третирана и непокорна.

Използвах маската както беше указано на опаковката - след измиване на косата и вързах на кокче и поставих шапката, оставих я за 20 минути на главата си, като през повечето време масажирах скалпа. Заради наличието на кокосово масло в състава, имах големи притеснения, че продуктът ще омазни косата ми, но останах приятно изненадана от липсата на такъв ефект, дори издържа един ден повече от обикновено без миене. Маската придаде на косъма красив блясък и вълшебен аромат, който се задържа и на следващия ден. Особено впечатлена останах и от това колко лесно разресах косата си след употребата ѝ - споделяла съм, че въпреки че е права и не особено гъста, се заплита жестоко и няма ресане без съответните препарати, спомагащи за това.

Като минус на продукта бих посочила нещо, което важи и за маските за ръце и крака, за които ще споделя малко по-надолу - за да бъде отворена шапката, тя трябва да се скъса или отреже, няма пунктирна линия или друго улесняващо средство за отварянето и съответно използването ѝ. Това естествено няма общо с ефекта на продукта, но мисля, че може да се подобри за по-голямо удобство.


Snail Extract Detox подхранващи и регенериращи маски за ръце и крака


Victoria Beauty Snail Extract Detox подхранваща и регенерираща маска за крака е под формата на найлонови чорапи, пълни със серум, чиято формула омекотява загрубелите участъци и прави стъпалата гладки и елегантни. Редовната употреба придава еластичност и укрепва регенеративните процеси.

Victoria Beauty Snail Extract Detox Анти-ейдж маска за ръце поддържа кожата гладка и мека и създава усещане за лекота и релаксация. Разработената формула спомага за детоксикацията, неутрализира признаците, причиняващи загуба на еластичност и осигурява защита срещу дразнителите на околната среда. Съставките набавят необходимата хидратация и я поддържат за максимално дълго време.

Първото нещо, което много ме впечатли в чорапките, беше сладурският им дизайн на охлювчета - нещо, не толкова важно, но в същото време придаващо много настроение. Даже когато разопаковах и ръкавичките останах леко разочарована, че те бяха чисто бели. :D

Използвах маската за крака едновременно с тази за ръце и дори след като отминаха 30 минути от поставянето им, изобщо не ми се искаше да ги свалям. :D И при двете забелязах един и същи ефект - чудесно омекотяване на кожата и на кожичките покрай ноктите. Серумът от чорапките попи сравнително по-бързо от този на ръкавиците, той беше доста обилен и си го разнесох до лактите, за да се абсорбира по-бързо от кожата. От маската за ръце също съм очарована, че изобщо не подразни екземата на китката ми и дори успокои зачервяването и сърбежа.


Правенето на маски на различни части от тялото е много релаксираща и приятна процедура, още повече, когато има и видим ефект, но няма как да не мисля и за отпадъка, който остава след подобни терапии - при маските за лице от хигиенни съображения е малко по-сложно да се използват листове за многократна употреба, но много ще се радвам да видя многократни шапки, ръкавици и чорапи, за които съответно да трябва да се закупуват единствено серумите - практично и устойчиво! По този начин няма да се налага да се лишаваме от малко глезене на кожата и сетивата за сметка на природата.


Victoria Beauty Bubble дълбоко почистваща кислородна маска за лице


Има ли някой, който да не обича маски с балончета? На мен са ми любими! Тази с куркума на Victoria Beauty е подходяща за всеки тип кожа и я почиства без да я изсушава. Куркумата има активно противовъзпалително и антиоксидантно действие, ефективно изглажда кожата и при редовно приложение намалява бръчките. Ефективно отстранява замърсяванията, подпомага бързото заздравяване на кожата, елиминира зачервяванията и отстранява мъртвите клетки. Съдържа комплекс от десет суперхрани за интензивно подхранване.

Заради куркумата листът на маската е ярко жълт, а тъй като тя може да има и оцветяващи свойства, очаквах да боядиса лицето му, но не забелязах нищо такова след премахването ѝ. Като най-явни ефекти мога да посоча успокояване на зачервените несъвършенства, а нечистотиите от порите ми бяха излезли на повърхността, което е гаранция за дълбоко почистващия ефект на продукта.


Надявам се статията да ти е била интересна и мнението ми за маските да ти е полезно. Продуктите на Victoria Beauty могат да бъдат открити в Lily Droerie, DM, и Remedium. Това са местата, на които за съм ги виждала, вероятно могат да се открият и другаде, но не мога да дам такава информация. д


В коментарите ще се радвам да ми споделиш дали си използвала маски на марката и какви са впечатленията ти. До скоро!


*Продуктите са ми изпратени безплатно за тест от Victoria Beauty, което по никакъв начин не влияе на мнението ми, базирано на личния ми опит.






187 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page