top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Безболезнена ли е наистина кола маската на WaXx?*

Грижата за кожата е нещо, което не пропускам при никакви обстоятелства и освен, че ми носи самочувствие, защото ми помага да изглеждам добре, самият процес ми доставя удоволствие.


Обезкосмяването също е форма на грижа за кожата, но пък далеч не от най-приятните. 🪒 Металната самобръсначка определено е еко алтернатива и бърз начин да се отървеш от нежеланото окосмяване, но пък от много бързане често ми се случва заедно с космите да сваля и малко кожа. 🌸Кола маската при козметик е доста по-практичен вариант, но трябва да се съобразявам с нечий график, а и в това време изобщо не ми е до събличане. 🌨️В търсенето на устойчив и ефективен метод, който да практикувам сама вкъщи открих WaXx - безболезнена кола маска от ново поколение, която обещава лесна употреба и дълготраен ефект. Звучи повече от прекрасно, нали? А дали наистина е безболезнена и толкова приятна за употреба?


От WaXx ми изпратиха комплект от две опаковки кола маска и нагревател. Вече тествах продуктите няколко пъти и в следващите редове ще ти споделя повече за марката заедно с личните си впечатления.


Как работи WaXx?


Кола маската пристига на гранули в буркан, което я прави много атрактивна на вид. На сайта на марката има няколко разновидности, като повечето са подходящи за обезкосмяване на цялото тяло, а други са създадени специално за по-чувствителни зони. Аз пробвах Сандалово дърво и Златна перла, които са част от премиум серията.


За да се използва, маската трябва да се разтопи. Това може да се случи във всеки метален съд, но най-удобно е с нагревател, тъй като с него може да се поддържа постоянно необходимата температура за употреба на продукта.


Кола маската се нанася с шпатула в посоката на растежа на космите. Отнемат ѝ не повече от 30 секунди да се втвърди, след което се издърпва в обратна посока. Огромен плюс на продукта е, че не изисква употребата на еднократни депилиращи ленти.


Впечатленията ми от употребата


С първата употреба на кола маската изразходих почти цял буркан само за краката си - беше ми трудно да нанасям равномерни слоеве, следователно трябваше да повтарям участъците по няколко пъти. Процедурата ми отне близо два часа.


При втория опит вече се справях далеч по-добре и се убедих в икономичността на продукта - след обезкосмяване на ръцете до лактите бурканът остана почти изцяло пълен. Времето за изпълнение също претърпя подобрение - този път се справих за не повече от 15 минути.


Идеята ми е, че всичко се случва с практика - със сигурност при първата употреба трябва време да се свикне с точната консистенция, нанасянето на продукта, начина на издърпване. Не се отказвай само защото първоначално изглежда трудно или отнема много време - още с втората процедура ще забележиш значителен напредък.



Наистина ли е безболезнена?


Стигнахме и до най-важният въпрос. WaXx се представя като безболезнена кола маска, а дали наистина е така? Признавам, че аз изобщо не вярвах на това твърдение - как може нещо, което издърпва косъма от корен, да не причинява болка? А ето какво установих по отношение на безболезнеността.


Питаш боли ли? Отговорът е "зависи". Преди WaXx използвах самобръсначка за краката си и болка имаше, и още как. Ръцете и подмишниците си третирам с конвенционална кола маска при козметик и, вярваш или не, с WaXx в тези зони наистина не почувствах никаква болка. Най-смелият ми опит беше с горната устна - там също не усетих нищо, единствено кожата ми се зачерви, но едва за няколко минути.


Заслужава ли си WaXx?


Ето ги и впечатленията ми, събрани в няколко изречения. WaXx определено си заслужава, разбира се ако имаш времето и желанието да се занимаваш сам с обезкосмяването на тялото си. Тази кола маска определено е по-бюджетен вариант от посещението на козметик, а и фактът, че можеш да я използваш когато решиш без да се съобразяваш с нечий друг график, ѝ дава бонус точки. Липсата на болка също е огромен плюс - отново повтарям, ако нанасяш WaXx в зона, която досега е била бръсната, първата процедура няма да е особено приятна, но съм сигурна, че при следващата няма да има дискомфорт.


Аз съм изключително доволна от продуктите и обезателно ще започна да ги използвам редовно. Не съм и подозирала, че обезкосмяването може да е толкова лесна и приятна процедура. Ето, че в лицето на WaXx открих нов начин да се грижа за себе си и кожата си.



А ти кой метод на обезкосмяване предпочиташ?

Използвал ли си WaXx и какви са впечатленията ти?


*Продуктите са ми предоставени безплатно за тест, което по никакъв начин не влияе на мнението ми.


90 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page