top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Серумът с кофеин на Revox - решението срещу тъмните кръгове?

Преди около две години в света на грижата за кожата се появиха The Ordinary, които взривиха пазара с минималистчините си опаковки, криещи вълшебни формули, задоволяващи всяка нужда на нашата кожа, и всичко това на изключително бюджетни цени. Всичко звучи прекрасно, нали? Единственият минус на всичко това е, че наличността на продуктите в България се изчерпва светкавично бързо, а доставките не са особено чести. Някои хора предпочитат да пазаруват от чуждестранни сайтове, но други не поемат риска и търсят локална алтернатива.


Родната компания Revuele бързо проучи търсенето и се погрижи ние да имаме Revox - същите серуми и козметични масла, подобни формули, подобен изчистен дизайн, отново на много достъпни цени, по-ниски и от тези на T.O., и най-хубавото - с постоянна наличност в страната. Основните дистрибутори на марката, Be well Store, се свързаха с мен с предложение да тествам серумът с кофеин на Revox, и ето ме в блога, няколко месеца след първата ми среща с продукта, за да ви споделя впечатленията си от него.


Какво пише на етикета


Revox Just Caffeine 5% е създаден специално за околоочния контур и проблемите, с които повечето от нас се борят в тази зона - признаците на недоспиване, изразяващи се в торбички, подпухналост и тъмни кръгове. Кофеинът е чудесен антиоксидант, който се бори със следите от умора и с негативните ефекти въз основа на свободните радикали и замърсяването вна въздуха, предимно в по-големите градове. Други негови свойства са придаването на еластичност на кожата, както и цялостното и тонизиране. Основна съставка на серумът е и екстрактът от зелен чай, който успокоява кожата и е превенция срещу преждевременното ѝ стареене.


Моят опит с продукта


Нанасям серума всяка сутрин в зоната под очите, като една-две капки са ми напълно достатъчни и за двете очи - това прави продуктът изключително икономичен, използвам го от три месеца и съм стигнала едва до половината на опаковката. След като попие, използвам околоочен крем - кофеинът има изсушаващ ефект и задължително трябва да бъде последван от овлажняващ продукт. Заради това му свойство не се препоръчва и употребата на серума вечер - дехидратацията може да причини свръхчувствителност на мястото и преждевременна поява на бръчки.


Колкото до ефекта от продукта, доволна съм от моменталния тонизиращ ефект, който има - дори да не съм си взела осемте часа сън, серумът успява да "събуди" кожата в зоната под очите ми, а това влияе и върху избистрянето на погледа и цялостния ни свеж вид. Наблюдавам и леко изсветляване на тъмните кръгове, но не съм особено впечатлена. Разбира се, не съм и очаквала чудеса - няма магически лек за това, единственото, което можете да пробвате и евентуално да действа е да си лягате и ставате по едно и също време всеки ден и да спите поне по седем часа на нощ. При мен и това не помага, понеже моите тъмни кръгове са си вродени, та едва доловимото изсветляване благодарение на серума може да се счита дори като мега добър ефект в случая, но при положение, че вероятно само аз си го виждам този ефект, не мога да го посоча като силна страна на продукта.


В заключение мога да кажа, че препоръчвам серума ако сте в търсене на средство за озаряване и тонизиране на околоочната зона, но не очаквайте чудеса в борбата с тъмните кръгове - не само при този продукт, ами и при всички, които обещават да ги заличат - това е маркетингов трик. За моя радост, но в ущърб на това ревю, не страдам от подпухналост или торбички, затова и не мога да споделя дали серумът помага при тях, но пък ми се струва някак логично да помага - ще се радвам ако някой с такива проблеми е ползвал този или друг продукт с кофеин, да сподели. Продуктът, както и целия асортимент на Revox, можете да откриете на bewellstore.bg


Позната ли ви е марката и кои продукти от нея сте използвали?


*Продуктът ми е изпратен безплатно за тест от марката, което по никакъв начин не влияе на мнението ми, базирано на личния ми опит.

330 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page