top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Януарски плейлист

Актуализирано: 21.04.2020 г.

Привет! Може би знаете, че музиката е огромна част от живота ми, и поради тази причина ми се иска да пиша по-често на тази тема. Реших да създам рубрика в блога си, в която всеки месец да ви споделям песните и албумите, които ме впечатляват. Не обещавам, че ще я има всеки месец, просто защото понякога имам периоди, в които слушам една и съща група непрекъснато и не търся нищо ново. Този месец обаче попаднах на някои нови за мен парчета, на които си струва да се обърна внимание. Е, нека започваме!



Стенли - "Чужди тела"


Като дете много харесвах Стенли, именно защото рязко се отличаваше от всички останали творци по онова време, и когато научих, че е издал нов албум, искрено се зарадвах, но в същото време нямах големи очаквания. Свикнала съм повечето изпълнители от "онова време" да се пускат по комерсиалната вълна и най-често, след като се запозная с някое "епично завръщане" , си мисля как предпочитам да си бяха останали с някогашните хитове, вместо да се връщат на музикалния пазар. Пример мога да ви дам с последния албум на Металика, от който само една песен ми хареса, и то защото се насилих да ми хареса.


Е, при Стенли този проблем го няма. "Чужди тела", новият му албум, е страшно добър и си заслужава да го преслушате поне веднъж. Характерното му звучене си е същото като от детството ми, само дето песните му са нови и още по-яки от предишните му. Е, "Обсебен" винаги ще бъде моята ол-тайм-фейвърит, но ви обещавам, че тези са добри почти колкото нея! С две думи, този албум за мен е най-качественото българско музикално творчество за последните няколко години.


Оставям линк към албума в Спотифай:


The "These Grey Men" рroject


Джон Долмаян, барабанистът на System of a Down, е в процес на издаване на първия си солов албум, който ще се състои от 8 кавъра на парчета на различни изпълнители. Идеята му хрумва, докато пътува с колата си и слушайки музика, се замисля как той самият би интерпретирал тези песни. Преди броени дни излезе първата песен от албума му, кавър на Street Spirit на Radiohead. Вокалите изпълнява Ем Шадоус от Avenged Sevenfold


Оригиналното парче на Radiohead:


Кавър:



Avenged Sevenfold - "Set me free"


Останах изненадана от участието на Ем в проекта на Долмаян, предвид проблемите с гласните му струни, които принудиха Avenged да прекратят преждевременно последното си турне. Още по-изненадана останах обаче, когато видях, че и самите Avenged Sevenfold са издали сингъл в средата на месеца. Парчето се казва Set me free и спада към "по-спокойното" творчество на бандата. Разрових се за повече информация и разбрах, че песента е писана за албумът Hail to the King (2013), но така и не е видяла бял свят тогава, но момчетата са решили да я издадат сега. Не знам кога ще чуем нещо ново от Avenged, хубавият им вокалист трябва да си пази хубавия глас. А ако не съм ви споделяла досега, гласът му е божествен, дори ако не се лъжа, Ем беше на челна позиция в класацията на Билборд за най-добри мъжки метъл вокали за всички времена.


Докато Шадоус се оправи, ще се наслаждаваме на досегашните парчета на групата, а новият им стар сингъл можете да чуете тук:


Ще се радвам в коментарите да ми споделите дали някое от предложенията ми ви е допаднало и кои са вашите любими парчета през този месец! Не забравяйте да ме последвате в Инстаграм и Спотифай! До скоро!


*Снимката в статията е обложката на новия сингъл на Avenged Sevenfold и е взета от инстаграм профила на групата.



31 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page