top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Любими продукти Април 2020

Актуализирано: 28.04.2020 г.

Привет! За първи път виждате подобна статия в блога ми, но през този месец тествах много нови неща, сред които се откроиха някои фаворити. За някои вече може би сте чели мнението ми в Инстаграм, за други предстои да качвам отделни постове, но тук на едно място са събрани всичките ми нови козметични любимци от последните няколко седмици!


Mitomo шийт маска с Алое и екстракт от Сакура*


Mitomo e японска марка козметика, която е нова за българския пазар. Бях една от първите, които получиха възможността да тестват шийт маските на бранда и смело мога да твърдя, че тази, която избрах аз, е най-добрата шийт маска, която съм изпробвала до момента! Ревюто за продукта можете да прочетете в този пост, но тъй като бързах да го кача непосредствено след употребата на маската, нямаше как да ви споделя последващия ефект от нея. Но пък ето, че сега мога го направя тук!


Не бях попадала на шийт маска с дълготраен ефект преди да пробвам тази! Без капка преувеличение ви казвам, че цели три дни след употребата и, кожата ми продължаваше да е толкова свежа и подхранена, че дори нямах нужда от хидратиращ крем за лице! До този момент не вярвах на коментари за подобни еднократни маски, че ефектът се задържа с дни, бях - "Ама как така, не си ли си мила лицето/ръцете/краката от употребата на това нещо насам, че дни по-късно продължаваш да усещаш/виждаш резултата?!" Сега вече знам, че това е възможно, когато продуктите, които използваш са качествени и наистина ефективни!

Продуктите на мартката можете да откриете тук.


Сух шампоан "Batiste"


Понеже имам проблем с честото омазняване на скалпа, се доверих на няколко родни блогъри, че ако редуцирам миенето на косата си, състоянието на скалпа ми ще се балансира и проблемът ми ще се реши. Идеалното време за подобни клошарски експерименти е извънредното положение, в което се намираме, понеже си стоя предимно вкъщи, Иво търпи, а на котките не им пука особено. Да, ама понякога трябва да се ходи и до магазина. За да не си развалям "експеримента", но в същото време да приличам на човек, се доверих на сухите шампоани Батист, за които изчетох редица мнения, че са най-добрите на пазара. Е, цялата редица от началото до края е права! Не знам дали сте чели ревюто ми на сухия шампоан на Syoss в инстаграм профила ми, където споделих, че си върши работата много добре. Това продължава да е така, само дето открих и такъв продукт, който да си върши работата перфектно! Избрах оригиналния Батист заради свежия му аромат, но съм сигурна, че и другите видове са също толкова невероятни!


Органично масло от ший Ikarov

с аромат на портокал и ванилия*


За продуктите на "Икаров" вече съм говорила в отделна статия. При колаборацията ми с бранда получих два техни подобни продукта - балсам за ръце с портокал и кокосово масло, обогатено с ванилия. И двата ухаят божествено, а маслото се отрази перфектно на кожата ми, но по аромат и ефект ръцете ми реагираха най-добре на това масло от ший, мостра на което открих в кутията "Японски маникюр" на Nailbox. За консистенцията на тези продукти на Икаров съм споделяла неколкократно, а за да ви запозная през думите с аромата на този, ще ви помоля да си представите как мирише най-хубавото нещо на света...

Ето точно толкова невероятно мирише и това бурканче!


Очна линия Bell Hypoallergenic


Толкова често мрънкам колко съм зле с очната линия, че няма как да не го знаете. Реших обаче, че е крайно време да се науча да си правя и разбрах, че не съм чак толкова некадърна, просто досега не съм попадала на правилната за мен. Тази на полската марка "Бел" е толкова удобна и прецизна, че дори и най-смотаният човек на света ще си докара и двете опашки що-годе еднакви. Изключително наситено и дълготрайно черно и един единствен минус - толкова е дълготрайно това черно, че няма махане. Никакви олиа и мицеларни води не помагат, единствено почистващият гел на Kiehl's се справя с отстраняването на продукта без да си премахвам и кожа заедно с туша. И все пак причислявам тази очна линия към любимите си продукти за месеца, понеже ми даде надежда, че не съм чак толкова зле в ръцете.


Крем-дезодорант на Wooden spoon*


Ако сте чели публикацията ми за продукта в Инстаграм, вероятно се досещате защо присъства в списъка с любимци, но за всеки случай ще кажа отново и тук - натурален състав, ефективност, приятен аромат, метална опаковка. Не си мислете, че съм пристрастна заради еко качествата на продукта (въпреки че те са още една причина да го обичам!), ако не изпълняваше основната си функция на дезодорант, нямаше да ви го хваля изобщо!


Продуктите на Wooden spoon можете да разгледате тук.


Крем за ръце Uriage Eau Thermale


Знаете колко са претенциозни ръцете ми по отношение на кремове (не аз, ръцете ми са, честно) и колко трудно си намирам някой, който хем да действа, хем да не дразни, хем да не е лекарство, тоест да мирише хубаво, хаха. Кремът за ръце на Uriage от серията Eau Thermale е подходящ за много суха кожа или такава, податлива на радзразнения, също като моята, ухае ненатрапчиво и приятно, хидратира перфектно и за нула време се превърна в новия ми фаворит по отношение на грижата за ръцете!



Maybelline Falsies lash lift Mascara


Дълго време бях на мнение, че спиралите на марката не са нищо по-различно от всяка спирала на дрогериен бранд, но реших да се доверя на моя приятелка и да дам още един шанс на Мейбълин със спиралата им Falsies Lash lift. Е, продължавам да мисля, че марката е преекспонирана, но пък тази спирала наистина е много добра! Перфектно разделяне и удължаване на миглите и о да, сгъстява ги и не, че изглежда все едно сте с изкуствени, но изглежда мнооого добрееее. Споделяла съм ви, че в ежедневието си предпочитам да нося спирали, придаващи по-естествен вид, но тази ми е пръв приятел за специални поводи и при създаване на по-драматични визии и убедително се нарежда сред любимите ми продукти за последния месец!


Надявам се статията ми да ви е била интересна! Споделете ми в коментарите кои са вашите нови козметични находки и дали сте използвали нещо от моите предложения! До скоро!




* Продуктите, отбелязани със звездичка, са ми изпратени като PR.






32 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page