top of page
  • Снимка на автораMariya-Nikol

Маникюр в домашни условия

Привет! Част от вас може би поддържат маникюра си сами, а други се доверяват на професионалист, но дори да сте от вторите, тази статия също ще ви е полезна, предвид положението, в което се намираме. С помощта на абонаментната кутия Nail box салонът за маникюр се пренася в хола ни! Искате да разберете как? Останете до края на статията!


Какво е Nailbox?


Това е абонаментна кутия, специализирана в грижите за вашите маникюр и педикюр, която предлага различен набор от продукти за създаване на перфектните нокти в домашни условия. Всяка кутия е с различна тематика и съдържа между 7 и 9 продукта, подбрани от професионален маникюрист. В зависимост от избраната кутия, цената е 29 или 39лв.


Nailbox ми изпратиха най-новата си кутия - "Японски маникюр", вдъхновена от грижата на азиатките за изящни и красиви ръце. След като се поглезих с прекрасните продукти, които открих вътре, съм готова да споделя съдържанието на кутията и отзивите ми с вас!




Почистващ лосион за ръце на Ikarov



Вече знаете колко харесвам продуктите на Икаров, а ако не сте прочели статията ми за марката, можете да го направите тук. А сега за лосиона - на спиртна основа е и служи за дезинфенкция, като е обогатен с масло от лавандула, което не му позволява да изсуши кожата на ръцете ви и им придава приятен аромат. Напоследък предпочитам такива течни продукти за почистване, когато нямам възможност да измия ръцете си, понеже повечето антибактериални гелове остават лепкаво усещане по кожата.


Комплект за маникюр Cuccio Pro




Комплектът съдържа пила, матиращо блокче и дървен избутвач. Пилата, знаете, служи за придаване желаната форма на нокътя и тук искам да ви дам един съвет - задължително пилете само в една посока, за да предотвратите сцепване и разделяне на нокътя.


Матиращото блокче върши чудесна работа за изравняване повърхността на нокътната плоча, а дървеният избутвач се справя с кожичките, в случай, че като мен не обичате да ги режете. Желателно преди да третирате кожичките по какъвто и да било начин, да ги подготвите с подходящо масло, което да ги омекоти. Nailbox са се погрижили и за това -


Подхранващ комплекс за нокти

и кутикули 5 Oils Complex на Victoria Vynn




Създаден от 96% натурални масла, продуктът обещава да подхрани, подсили и възстанови нокътя, а също и да омекоти кожичките. Олиото ухае божествено и се нанася с масажни движения в основата на нокътя и около самата плочка, в "леглото" на нокътя. Използвам продукта вече втора седмица и определено виждам резултат по отношение здравината на ноктите ми. Вие използвате ли подхранващи продукти за ноктите си?


Тристранна пила Cuccio Pro




Досега винаги съм работила с полиращо кубче за нокти, но винаги съм искала да имам такава пила! Е, желанието ми се сбъдна! Пилата спомага по-лесното усвояване на маслата в нокътя, като в същото време полира плочката и придава гладкост и блясък. Този момент може би ми е любимият от цялата процедура с маникюра в домашни условия, защото след нея ноктите ми стават толкова лъскави и красиви, че често нанасям просто безцветен лак и приключвам тук. Но, имам да ви разказвам за още някои продукти, така че продължаваме!


Органично масло от ший Ikarov (мостра)




Маслото е мултифункционално, подобно на кокосовото масло на марката, за което ви разказвах в предишната статия. Това обаче определно ми допада повече като аромат. Консистенцията му е изключително интересна, наподобяваща пухкава пяна, а влизайки в контакт с кожата, се разтапя и хидратира перфектно.


Лак за нокти Cuccio Colour




В кутията се криеше този лак за нокти в прекрасен пролетен цвят, напомнящ на япоската сакура - обещава тройна пигментация, лесно нанасяне и подхранване на нокътя.

Цветът много ми хареса, но от плътността не съм очарована - от моя опит тройна пигментация означава, че чак на третия слой покривността е на ниво. :D Оправдавам го с факта, че самият цвят е светъл, досега не съм попадала на светли лакове с добра наситеност. Продуктът обаче си има и плюсове - в случай, че прекалите с количеството, лакът някакси сам успява да се разпредели равномерно, без да стои като разлят върху нокътя. Също съм впечатлена от бързото съхнене - за нетърпелив човек като мен, това е много важно качество на лак за нокти! Издържливостта също е впечатляваща - с топ лак отгоре, маникюрът ми не помръдна цяла седмица, а все пак си мия ръцете непрекъснато и също така, доста често пера на ръка. Като изключим ниската пигментация, този лак за нокти влиза в класацията с любимите ми!


Слайдери за нокти VogueRu Nails




Помните ли водните ваденки? Аз имах с Мъпетите и Снежанка и седемте джуджета!

За по-малките, които нямат идея за какво говоря, обяснявам - това са стикери, които се поставят на повърхността на чаша с вода или на влажно тампонче, и по този начин се отделят от картончето, върху което са залепени и се плъзгат върху желаната повърхност.


Слайдерите за нокти, които открих в кутията, ме върнаха в детството, но и допринесоха за завършения вид на маникюра ми! С нежни флорални мотиви тотално в синхрон с разцвета на пролетта, мога да се похваля, че съм с тематичен за сезона маникюр!


Стига толкова приказки! Ето го и финалния резултат!




Nailbox ви предоставят не само кутия с продукти за нокти - те ви подаряват една красиво опакована покана да се погрижите за себе си и своя маникюр по достъпен и луксозен начин! Защото грижата за ноктите и кожата на ръцете не е просто необходимост или хоби - тя е изкуство, което с правилните средства може да се превърне в релаксираща процедура!


Както разбрахте от поста, който ви доведе тук...


с Nailbox организираме гивауей, в който една от вас може да спечели кутия за маникюр по избор! Условията са следните:


  • Последвайте мен и Nailbox в Инстаграм.

  • Оставете коментар под поста, който да съдържа предпочитанията ви за маникюр, било то цвят, форма или каквото друго ви хрумне. Бъдете креативни!

  • Споделете в стори на профила си Инстаграм поста с кутията, от който дойдохте, като ме тагнете и използвате хаштага #giveaway


Това е! Играта стартира днес, 4-ти Май и

приключва в 00:00 часа на неделя, 10-ти Май. Успех на всички участници!


Всички кутии на Nailbox можете да откриете тук! Не забравяйте да ги последвате в Инстаграм! Последвайте и мен, ако още не сте, за да не пропускате информация за предстоящите ми статии! До скоро!


*Кутията ми е изпратена като подарък от марката, като това по никакъв начин не влияе на реалното ми мнение!






190 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page